Witajcie na moim blogu.

Cieszę się że tu trafiliście. Czy to z namysłem czy przez przypadek, mam nadzieję że to co tu zobaczycie choć troszeczkę sprawi wam przyjemność, badź w jakikolwiek sposób zainspiruje do tworzenia czegokolwiek :)

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz tu ślad swoich odwiedzin.

niedziela, 29 kwietnia 2012

Tęczowa wolność

Nie mogłam się powstrzymać żeby przejsć obojętnie koło tego wyzwania.



Inspiracją miało być to zdjęcie oraz słowo : WOLNOŚĆ

No więc wybrałam sobie kolorki z tego zdjęcia,
które były dla mnie inspiracją w stworzeniu tego oto kompleciku.

Branzoletka i kolczyki.




Skrzydło symbolizuje "wolność" i mam nadzieję,
że dość wyraźnie nawiązuje do tematu.

A Wam jak się podoba?










31 komentarzy:

  1. śliczny komplecik,życzę sukcesu.))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne i te kolczyki są extra :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolory cudne.Zakładając tę biżuterię człowiek cały będzie uśmiechnięty.Kolory dające radość i pozytywne myślenie.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale cudowne kolory! Przepiękne bransoletka.

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne takie kolorowe jak cukierki :) powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  6. Skrzydła do wolności jak najbardziej pasują, a kolory z latem mi się kojarzą:)
    Bardzo ładny komplet !!!
    Pozdrawiam słonecznie z podkarpacia;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny komplecik, taki energetyczny

    OdpowiedzUsuń
  8. Zestaw jest po protu super!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie skomponowane! :-)

    Hiperbola

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow, przesliczny komplecik, te kolorki teczowe idealne na wiosne i lato:))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękny komplecik taki letni:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale tęczowo-anielska biżuteria. Śliczna jest. Nie mogę się napatrzeć - taka optymistyczna jest :D

    Wczoraj wieczorem oglądałam Twojego bloga i miałaś śliczny wynik wyświetleń - 37373 - strasznie mi się ta liczba spodobała, że nawet zrobiłam sobie Print Screena, może kiedyś tez tyle będę miała. eh... Ale najpierw muszę wziąć się za inne obowiązki. Życzę jeszcze większych liczb :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale śliczny ten komplecik - tęczowo-anielska. Kolory ma tak optymistyczne, że żyć się chce :D

    P.S. Wczoraj wieczorek weszłam na Twojego bloga, aby pooglądać Twoje wyczyny artystyczne i zobaczyłam śliczną liczbę wyświetleń 37373 - tak mi się spodobała, że nawet zrobiłam sobie na pamiątkę print screen. Może za jakiś czas sama taką liczbę osiągnę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczny komplecik :))) Super połączenie kolorów. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Powodzenia a komplecik rewelacyjny !!
    Pozdrawiam i przy okazji zapraszam do zapisania się na wymiankę (czas do 24 - może się skusisz)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale cuda stworzylas!!! "wolnosc to jest niebo, niebo nie uwiezione..." na tych skrzydlach mozna wzniesc sie ponad wszystko.... Pozdrawiam niebiesko:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudownie wyszło, kolczyki bardzo pomysłowe ... trzymak kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczny komplecik:)Kolorowy słodki:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Komplecik przecudny!!!!!! Kolorowy, radosny i zdecydowanie "wolny" :D

    OdpowiedzUsuń
  20. coraz to ciekawsze wzory bransoletek nam przedstawiasz :) świetne

    OdpowiedzUsuń
  21. @ Polcia - no dochodze do wprawy :) wiec coraz lepiej mi to idzie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. ...cudny komplecik...i te kolry...wspaniał...powodzenia ;o)

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczności

    Zapraszam na candy http://cohenna.com/index.php?p=2_1

    OdpowiedzUsuń
  24. ta bransoletka jest prześliczna!!!! :) oczywiście kolczyki też :)

    OdpowiedzUsuń
  25. bransoletka jest śliczna :) kolczyki też :) (wogóle to jak się tu dodaje komentarze? )

    OdpowiedzUsuń
  26. aaa rozumiem moderacja. No to wystarczy mi pierwszy koment że mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  27. nie moge sie napatrzec na nie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa.
Zapraszam ponownie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...