Witajcie na moim blogu.

Cieszę się że tu trafiliście. Czy to z namysłem czy przez przypadek, mam nadzieję że to co tu zobaczycie choć troszeczkę sprawi wam przyjemność, badź w jakikolwiek sposób zainspiruje do tworzenia czegokolwiek :)

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz tu ślad swoich odwiedzin.

piątek, 13 kwietnia 2012

Prywatna wymianka nr 8

Już jakiś czas temu wraz z Bea zorganizowałyśmy sobie prywatną wymiankę.

Moim zdaniem bardzo udaną.

Otrzymałam od Bea cudowny notes,
z obrazkiem "pin-up girl" takim jaki sobie sama wybrałam :) !!!

Jestem bardzo zadowolona, a notes tak strasznie mi się podoba,
że aż żal mi w nim cokolwiek pisać. 



Bea prosiła o kilka szydełkowych kwiatuszków 


ale przygotowałam dla niej również niespodziankę, 
która ponoć zachwyciła ją i jej znajomych.

Wkrótce pokażę Wam więcej tych broszek, 
których tworzenie bardzo mi się spodobało. 

W środku broszki szydełkowy kwiatuszek z perełką w kolorze łososiowym :)
i długie kolczyki na szpilce do kompletu z tą samą perełką.





13 komentarzy:

  1. Fajniutka wymianka:) A komplecik słodziutki:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Notes piękny jak wszystko co Bea robi:)
    Twoje kwiatki i dama śliczne jak wszystko co Ty robisz:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna wymianka.Notes cudny a broszka też śliczna.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. super wymianka! Majaleno napisałam do Ciebie na gg w sprawie naszego spotkania 21 kwietnia. Odezwij się proszę jak nie na gg to na pocztę. Pozdrawiam Grodzia

    OdpowiedzUsuń
  5. Super wymianka, wszystko śliczne :)
    Miłego dzionka.

    OdpowiedzUsuń
  6. notesiki super, broszka piękna

    OdpowiedzUsuń
  7. Bei notesy są bajeczne!
    Mam jeden mini notesik w moich kolorach od niej i też mi żal w nim pisać :D
    A Twoje kwiatki są cudne!

    OdpowiedzUsuń
  8. W waszej wymiance podoba mi się wszystko!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacyjna wymianka:))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  10. notes jest przepięny! a Twoje szydełkowe kwiaty mnie zauroczyły :)

    OdpowiedzUsuń
  11. mi chyba najbardziej te damulki sie podobają, choć broszka też bardzo ciekawa :) gratuluje udanej wymianki

    OdpowiedzUsuń
  12. hejki kochana ! oj, milusio wspominam naszą wymianką !!! Jestem mega zadowolona !!! Z broszką paraduję i się wszystkim chwalę. Kwiatuszki premiery swojej czekają ! Dziękuję jeszcze raz i pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa.
Zapraszam ponownie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...