Witajcie na moim blogu.

Cieszę się że tu trafiliście. Czy to z namysłem czy przez przypadek, mam nadzieję że to co tu zobaczycie choć troszeczkę sprawi wam przyjemność, badź w jakikolwiek sposób zainspiruje do tworzenia czegokolwiek :)

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz tu ślad swoich odwiedzin.

poniedziałek, 9 kwietnia 2012

Szczęściarz i korale

Odwiedziny mojej Siostry zainspirowały mnie do stworzenia kolejnych korali..

...choć może nie końca tak oddają kolorystykę,

bo Szczęściarz (pupilek rodziny) jest jasno zielony - moje korale ciemno zielone,

Szczęściarz ma jasne żółtawe plamki - moje korale są z pomarańczem...

ale ogólnie wyszło chyba całkiem fajnie.

Oto Szczęściarz:



A tu moje korale

Ciemna zieleń, mysi i pomarańcz.

Mam nadzieję, że się spodobają.







i jeszcze mały akcent świąteczo-wiosenny :) 


Pozdrawiam wszystkich cieplutko i serdecznie.


13 komentarzy:

  1. Może te pomarańczowe akcenty trochę odchodzą od (aa! uwielbiam kameleony) tematu kameleona, ale nie zmieniłabym ich na żólte- pięknie pasują, a inspiracja nie musi być odzwiercieldeniem!!

    Cudnie tworzysz- nie przestawaj! :) Mokrego dyngusa życzę! :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi się bardzo podobają !
    Szczęściarz też jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Korale przefantastyczne :) I świetne zdjęcie Rodzinki w wyzwaniu :)
    Pozdrawiam wiosennie.
    Karolina z Pingera :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Korale s a prześliczne. Szczęściarz jest super. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Twórcza Wielkanoc u Ciebie.Piękne korale.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. @ cecylia - no twórcza, twórcza.. jakoś nie potrafie tak siedzieć i leniuchować ;)
    Już powstają następne :) może jeszcze zdąże dziś Wam je pokazać :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Korale bardzo ładne, tylko ta zieleń mało widoczna, ale to chyba wina zdjęcia:)
    Szczęściarz fajny lecz ja bym go nie dotknęła;)
    Pozdrawiam poświątecznie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Szczęściarz super a korale jak zawsze pierwsza klasa:) ja też trochę porobiłam w te święta a co to jutro pokarze:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Szczęściarz jest rozkoszny!!!!!
    O ile można tak powiedzieć o kameleonie (i nie urazić go ;) )
    Korale piękne, eleganckie i gustowne, choć mi się wydaje że są czarno-brązowo-pomarańczowe... ale to pewnie wina mojej ślepoty i monitora ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. No może faktycznie na zdjęciu ta zieleń nie wyszła aż tak zielona.. jest ona dość ciemna.. i wręcz możnaby powiedziećze faktycznie tak w brąz jakby wpada..

    OdpowiedzUsuń
  11. Skojarzyły mi się z obecną pogodą, ten pomarańcz to te odrobiny słońca

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudne, dobrze, że nadal je tworzysz :)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa.
Zapraszam ponownie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...