Witajcie na moim blogu.

Cieszę się że tu trafiliście. Czy to z namysłem czy przez przypadek, mam nadzieję że to co tu zobaczycie choć troszeczkę sprawi wam przyjemność, badź w jakikolwiek sposób zainspiruje do tworzenia czegokolwiek :)

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz tu ślad swoich odwiedzin.

czwartek, 26 kwietnia 2012

Cytrynowe kolczyki

Znowu recyklingowe kolczyki.. a raczej ekologiczne kolczyki :) 

Z czego ??? 
z wysuszonych plasterków cytryny.

Coprawda cytryna już była do wyrzucenia, troche się pomarszczyła i zasuszyła,
więc pokroiłam ją w plasterki i wysuszyłam też środek :) 

I powstały takie EKOLOGICZNE,
pięknie cytrynowo pachnące kolczyki.




W sam raz na wiosenny spacer..
a może nawet na lato i wakacje :)

Nie wiem czy można zgłosić drugą pracę do wyzwania w Szufladzie 
ale spróbuje :) 


Coprawda jest to może "Inne Życie Cytryny" ;) 
ale mimo wszystko "drugie" :)))




12 komentarzy:

  1. Kolczyki na owocowe party albo na majowy piknik.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjny pomysł :)
    Madziu, czy te cytrynki są czymś lakierowane ?? Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne, dziękuję za udział w wyzwaniu

    OdpowiedzUsuń
  4. kolczyki super też kiedyś takie miałam i też sama zrobiłam:) powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pomysł na kolczyki rewelacyjny a same kolczyki prezentują się świetnie:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. @joanna:) - nie nielakierowalam ich.. ale można je prysnąć lekko bezbarwnym lakierem w sprayu.

    OdpowiedzUsuń
  7. jak zwał tak zwał ;) życie jest :D a wyglądają super ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudne!!!! A ja moje pomarańczki z choinki wyrzuciłam... a mogłam zrobić z nich kolczyki!!
    Super!!

    OdpowiedzUsuń
  9. A! Zapomniałam dodać, że ja moje posypałam brokatem jeszcze, potem można polakierować lakierem w sprayu żeby się nie sypało.

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny pomysł na wykorzystanie niepotrzebnej już cytryny :-)

    Hiperbola

    OdpowiedzUsuń
  11. fajne, kwaśne i pachnące kolczyki))))

    OdpowiedzUsuń
  12. Próbowałąm robić kiedyś takie krązki z cytrusów, ale nawet pod lakierem były za kruche, :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa.
Zapraszam ponownie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...