Witajcie na moim blogu.

Cieszę się że tu trafiliście. Czy to z namysłem czy przez przypadek, mam nadzieję że to co tu zobaczycie choć troszeczkę sprawi wam przyjemność, badź w jakikolwiek sposób zainspiruje do tworzenia czegokolwiek :)

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz tu ślad swoich odwiedzin.

czwartek, 26 kwietnia 2012

W kolorach ziemi...

Piękne korale w kolorach ziemi na specjalne życzenie joanny:) już są u niej.
Mam nadzieję, że się podobają. 
To była niespodzianka jaką Joanna otrzymała odemnie w ramach zabawy Podaj Dalej. 

Korale wykonane są w kolorach brązu: 








17 komentarzy:

  1. Pięknie wykonane,szkoda że ja nie lubię nosić korali.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Korale są przepiękne w moich ukochanych brązach. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. już je podziwiałam u Joasi ;))) ale tu też je pochwale :D sliczne ;)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne są te korale, obdarowana napewno przeszczęśliwa :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne korale w pięknych kolorach,ostatnio również w takich gustuję:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Na majówke i nie tylko :)))
    Joanno zaszalej strojem - kolory cudne :))

    OdpowiedzUsuń
  7. super kolorki:) inspirujesz tymi zestawami:) pomysły mam tylko kiedy to realizować:(

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam te Twoje korale Majaleno! :) A te są tak eleganckie i piękne, że bark mi słów. Inspiracja kolorami ziemi bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Korale super. Śliczne kolory.

    OdpowiedzUsuń
  10. Późno dziś jestem i na chwilkę, bo bierzmowanie też dzisiaj.
    Madziu, czy się podobają ? Te korale są przecudne, jak je wczoraj założyłam to nie chciałam zdjąć. Emanuje z nich pozytywna energia, no i te kolory... cudne :)))
    Dziękuję za spełnienie życzenia... może kiedyś spełnię Twoje. Pozdrawiam cieplutko :) :)

    OdpowiedzUsuń
  11. korale bajeczne!!! Na pewno się podobają! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zakochałam się w tych koralach! Cudne są!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Zapomniałam dodać, że będę nosić je z dumą :) A o Tobie cieplutko myśleć :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowne ! Zapraszam do siebie na wymiankę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Prześliczne! :)

    Hiperbola

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny pomysł z umieszczaniem tych kolorów inspiracyjnych :) Naszyjnik też Świetny, oryginalny, niepowtarzalny - super :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa.
Zapraszam ponownie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...