Witajcie na moim blogu.

Cieszę się że tu trafiliście. Czy to z namysłem czy przez przypadek, mam nadzieję że to co tu zobaczycie choć troszeczkę sprawi wam przyjemność, badź w jakikolwiek sposób zainspiruje do tworzenia czegokolwiek :)

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz tu ślad swoich odwiedzin.

wtorek, 3 kwietnia 2012

15-sto dniowe wyzwanie fotograficzne - ULUBIONY KOLOR i COŚ STAREGO!!!

No to pora nadrobić zaległości w wyzwaniu fotograficznym, żeby być na bieżąco.. 


więc dziś
dzień nr 2 

ULUBIONY KOLOR 
a jak już większość z Was wie to niebieski!!!


***************************
 i dzień nr 3

COŚ STAREGO

Nie wiem czy takie zdjęcie może być.. ale jakby nie było to jest coś starego..
a nawet bym powiedziała coś antycznego.. więc chyba się nadaje :)



...no i jesteśmy już na bieżąco ;)


Wszystkie zdjęcia są mojego autorstwa :)

6 komentarzy:

  1. Podziwiam Cię moja droga! Właśnie już miałam skomentować Twoje irlandzkie przyjaciółki a tu...nowe się mi otwiera! Kochana! Wszystko tu takie piękne, że z ochów i achów wątek zgubiłam! Powodzenia zatem w nowych wyzwaniach! Pamiętaj jestem zawsze z Tobą! Buziaczki! aga

    OdpowiedzUsuń
  2. Podobne auto stoi niedaleko mnie :D
    Powiem Ci, że i ja się skusiłam i przyłączyłam do zabawy :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Coś czuję, że też niedługo przyłączę się do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super zdjęcia :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. autko jest piękne ! takie stylowe :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super zabawa.czekam na ciąg dalszy .Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa.
Zapraszam ponownie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...