Witajcie na moim blogu.

Cieszę się że tu trafiliście. Czy to z namysłem czy przez przypadek, mam nadzieję że to co tu zobaczycie choć troszeczkę sprawi wam przyjemność, badź w jakikolwiek sposób zainspiruje do tworzenia czegokolwiek :)

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz tu ślad swoich odwiedzin.

środa, 4 kwietnia 2012

Podsumowanie Wielkanocnej Wymianki

Przyszła pora na podsumowanie Wymianki Wielkanocnej u Cohenny




Moją wymiankową parą była Mika78
od której otrzymałam tyle wspaniałości: 


Najbardziej spodobał mi się ten przecudny stroiczek wielkanocny,
wykonany na pachnącym mydełku, 
dzięki któremu wszystko cudnie pachnie!!! 

Mika78 jesteś niesamowita!!!


A jajeczka są fantastyczne.. 
tyle pracy kosztowało przygotowanie takich pisanek


Wszystko wspaniałe,
bardzo dziękuję :)

***************************************

A ja przygotowałam dla Miki78


Wielkanocne kurki
Szydełkowe pudełeczko na biżuterie.
Drewniane kaczuszki, serwetka szydełkowa z motywem wielkankocnym,
troche słodkości, paczka serwetek z pisankami,
farbki do jaj oraz koszulki termiczne.

Bardzo dziękuję organizatorce za zorganizowanie wymianki i świetną zabawę.

Dziękuję jeszcze raz za prezenciki jak otrzymałam od Miki78.

************************

Przypominam jeszcze
i zapraszam serdecznie na Wymiankę Kwiatową,



i Niespodziankowe Candy które już wkrótce będzie rozstrzygnięte.


ZAPRASZAM!!!

9 komentarzy:

  1. Ja również dziękuję za super prezenty ,trochę pałąk się koszyczkowi skrzywił w transporcie ,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne prezenciki :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne prezenty, budzące zachwyt.Zdolne jesteście dziewczyny. Kusisz wymianką ale muszę się zastanowić.Brakuje mi czasu.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne prezenty sobie posłałyście :)) Miłego dnia.

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam oglądać wyniki candy, takie cuda sobie dajecie, że nie mogę oczu oderwać.
    Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale fajne upominki wzajemnie Sobie przygotowałyście. Jest na co popatrzeć, i nie dziwne, ze Obie jesteście zadowolone.
    Śliczności :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniałe prezenty:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. cudeńka sobie podarowałyście ! aż miło popatrzeć !!!
    ach te wymianki ... i jak, tu ich nie lubić :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa.
Zapraszam ponownie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...