Witajcie na moim blogu.

Cieszę się że tu trafiliście. Czy to z namysłem czy przez przypadek, mam nadzieję że to co tu zobaczycie choć troszeczkę sprawi wam przyjemność, badź w jakikolwiek sposób zainspiruje do tworzenia czegokolwiek :)

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz tu ślad swoich odwiedzin.

sobota, 28 kwietnia 2012

Wspomnienia z Loop Head i bransoletka

Kolejna prezentacja kolorystyczna i wspomnienia z Irlandii.

Od znanych wszystkim Klifów Moher (Cliffs of Moher) zwiedzanych przez chyba każdego kto był w Irlandii, na południe w kierunku Kilkee znajduje się przepiękne pasmo klifów Półwyspu Loop Head.

Tuż nad samym Oceanem Atlantyckim, na zachód od Shannon i Kilorusch.

Bardzo mało znana i niezbyt turystycznie rozgłoszona miejscowość w hrabstwie Clare.

Latarnia morska króluje tam nad zapierającym dech w piersiach widokiem.

(fot.by Majalena)

Klify te są również miejscem gdzie toczy się życie takich zwierząt jak:

>   Peregrines - Sokół wędrowny

> Razorbills  - Alka zwyczajna

> Fulmar - Fulmar zwyczajny

> Chough - Kruk 

> Rock Doves - Gołębie


Ale również spotkać tam można Delfiny,
Wieloryby
czy nawet Samogłowy.
 (zdjęcia delfinów i Samogłowa z sieci) 


Niesamowicie magiczne i wspaniałe miejsce na wypoczynek czy relaksacyjny spacer. 

Uspokajający szumu fal Oceanu Atlantyckiego,
ekosystem jaki dookoła nas otacza, cała fauna i flora, 
tworzą cudowne i niezapomniane chwile jakie tam spędziłam.

(fot.by Majalena)

(fot.by Majalena)


(fot.by Majalena)


Paleta kolorów była inspiracją do branzoletki o troszkę jaśniejszej kolorystyce,
ale jakże magicznej, morskiej i lekkiej:




*************************

Jeszcze chciałam przypomnieć sprawdę oszustów w Krakowie.
Aktualizację z dopiskiem zrobiłam w poście >> TUTAJ << 
Czyli jest nas niestety więcej.. :( 



10 komentarzy:

  1. Fotki tchną magią!!! Cudne!!
    Ja mieszkałam kilka lat w Walii, tam też widoki zapierają dech w piersiach.
    A bransoletka jest słodziutka!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. inspiracje świetne:) a bransoletka taka delikatna:)

    OdpowiedzUsuń
  3. rzeczywiście, kolory bransoletki są śliczne - błękitne, morskie i letnie.. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Oglądając te zdjęcia poczułam się cudownie odprężona, dzięki. Wrzucaj takie widoki częściej. Bransoletka śliczniutka :)))
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  5. Faktycznie wspaniałe miejsce :-)

    Hiperbola

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne są miejsca na świecie.Uwielbiam ptaki, są pełne wdzięku.
    Bransoletka piękna w spokojnych kolorach.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. zdjęcia cudowne a bransoletka magiczna !

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale piękny post. Wspaniałe fotki. Bransoletka jest niesamowita. Piękne kolorki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Przesliczne zdjecia i cudna branzoletka:))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  10. Nawet nie spodziewałam się, że takie połączenie kolorystyczne może robic takie wrażenie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa.
Zapraszam ponownie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...