Witajcie na moim blogu.

Cieszę się że tu trafiliście. Czy to z namysłem czy przez przypadek, mam nadzieję że to co tu zobaczycie choć troszeczkę sprawi wam przyjemność, badź w jakikolwiek sposób zainspiruje do tworzenia czegokolwiek :)

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz tu ślad swoich odwiedzin.

sobota, 7 kwietnia 2012

Natrafiłam ostatnio na kilka fajnych blogów.
Wybaczcie mi, że nie zawsze i nie wszędzie zostawiam komentarz,
ale jak tylko mam wolniejszą chwilę, przeglądam Wasze blogi i uwielbiam poznawać nowe.

A ostatnio trafiłam nawet na kilka,
które są prowadzone przez Panów!

Niewielka grupa meskiej społeczności pisze, bądź lubi prowadzić bloga,
a już tworzyć coś!!!???.. to wogóle bardzo żadko się trafia.

Wybaczcie, ale może ja poprostu mam zbyt małe doświadczenie w tej strefie świata :)
Kiedyś jak rozmawiałam na temat blogów z moją drugą męską połówką
- to wtedy stwierdziłam, że to chyba faktycznie takie "babskie" zajęcie to prowadzenie bloga.
(Jakoś nawet sama nie byłam zbyt pozywywnie nastawiona do blogów i tego całego pisania i pokazywania czym się zajmuje - a teraz!! nie wyobrażam sobie bloga nie prowadzić!!!)

Panowie bez urazy o to "babskie zajęcie", ale w tej chwili wcale tak nie uważam.
Podziwiam Was i składam ukłon w Waszą stronę ;)

Bardzo mi się podoba, 
że mam wsód męskiej publiki również obserwatorów,
którzy dołączyli do mojego bloga,
a co cieszy mnie jeszcze bardziej - jeden z nich uczestniczy w mojej wymiance!!!

Będę musiała pomyśleć o jakichś gadżetach dla panów na candy, które prowadze..
a to może być nielada wyzwanie dla mnie ;)

Zachęcam wszystkich do odwiedzin blogów prowadzonych przez Panów
- co wcale nie oznacza, że są one o tematyce "typowo męskiej" ;)







Z pewnością jest ich więcej..
choć niektórzy skrywają się i nie chcą ujawnić :) 
(mam na myśli blogi z rękodziełem)

Ja narazie trafiłam na te blogi i z pewnością będę je odwiedzała :) 

Pozdrawiam serdecznie.

10 komentarzy:

  1. Smacznego jajeczka Wielkanocnego,
    dużego zająca czekoladowego,
    zdrowia niezawodnego, wielu radości,
    przez całe Święta samej wesołości.

    Zdrowych, spokojnych i radosnych Świąt Wielkanocnych,
    pełnych rodzinnego ciepła, wiosennego nastroju...
    życzę tego dla całej rodzinki

    OdpowiedzUsuń
  2. I mi się zdarzyło natrafić na bloga prowadzonego przez pewnego pana, i zachwyciłam się Jego pracami!
    Na te, które podałaś, na pewno zajrzę! :)

    Cudownych świąt, kochana!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Przemili Panowie. :) Grzesia znałam i od dawna zachwycam się jego dziełami. Ale Kuba..? On ma napawdę 10 lat? :P

    Wesołych Świat!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdrowych, spokojnych świąt!!

    OdpowiedzUsuń
  5. jeden z podanych już odwiedzam a na resztę trzeba zerknąć:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wesołego Alleluja
    i smacznego jajka !
    Niech Wielkanoc Ci upłynie,
    wesoło jak bajka !
    życzy.... Cecylia

    OdpowiedzUsuń
  7. Wielu radosnych chwil
    na Święta Wielkanocne;
    serdecznych spotkań rodzinnych
    i smacznego jajka!

    OdpowiedzUsuń
  8. Faktycznie na blogi panów grzebiących w tego typu handmade rzadko się trafia, ale skoro ja moją drugą połówkę bez większych problemów potrafię zaciągnąć do pomagania mi w koralikach (ostatnio sam co nieco kombinuje!), to przestaje mnie to dziwić ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Męskich blogów jest cała masa, ale znalezienie choć jednego o tematyce robótkowej to prawdziwa sztuka. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak mi miło, że mój blog przypadł Tobie do gustu :)
    Zapraszam częściej i sam z przyjemnością zobaczę coś dla facetów na Twoim blogu!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa.
Zapraszam ponownie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...