Witajcie na moim blogu.

Cieszę się że tu trafiliście. Czy to z namysłem czy przez przypadek, mam nadzieję że to co tu zobaczycie choć troszeczkę sprawi wam przyjemność, badź w jakikolwiek sposób zainspiruje do tworzenia czegokolwiek :)

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz tu ślad swoich odwiedzin.

wtorek, 17 kwietnia 2012

Lista uczestników Wymianki Kwiatowej

Zapisy na Wymiankę Kwiatową dobiegają końca.

>>ZAPISY ZAKOŃCZONE<<


Niestety ale muszę wykluczyć niektóre osoby.

Zaznaczyłam je na czerwono na końcu mojej listy.



LISTA ZAPISANYCH:

1. Majalena - majalena79@wp.pl ( wpisy średnio codziennie )
2. angeluS - angelussgv@gmail.com  ( wpisy średnio codziennie )
3. Polcia - wszkatulce@gmail.com  ( wpisy średnio codziennie )
4. zamornik - zamornik@wp.pl  ( wpisy średnio codziennie )
5. edyta-sylwia - edyta.ow@wp.pl  ( wpisy średnio codziennie )
6. cohenna - cohenna@o2.pl  ( wpisy średnio codziennie )
7. Diana - diana.art@o2.pl  ( wpisy średnio codziennie )
8. amlai - amlai@wp.pl  ( wpisy średnio codziennie )
9. Bellart -  jooassia_bellart@o2.pl  ( wpisy średnio codziennie )

10. Isabell - izabelap23@gmail.com   (wpisy średnio 3-4x w tygodniu )
11. Wiola - wiolinka83@gmail.com  (wpisy średnio 3-4x w tygodniu )

12. Plecionki Joanki - joaper@gazeta.pl  (wpisy średnio 3-4x w tygodniu )


13.  Bożenka - bozena.pod@interia.pl (wpisy średnio 2-3x w tygodniu )
14.  Grodzia - kuzniaupominkow@vp.pl   (wpisy średnio 2-3x w tygodniu )
15.  AgapeArt - anieszka1000@gmail.com  (wpisy średnio 2-3x w tygodniu )
16. joanna:) - szycie@onet.pl  (wpisy średnio 2-3x w tygodniu )
17. Kamila - pomaranczoeweokno@gmail.com  (wpisy średnio 2-3x w tygodniu )
18.  yolcia - yolka13@o2.pl  (wpisy średnio 2-3x w tygodniu )
19. Kre-Akcja - julsza@gazeta.pl  (wpisy średnio 2-3x w tygodniu )
20. Agnes - agnes7848@wp.pl  (wpisy średnio 2-3x w tygodniu )
21. Etoile - daria.krys@onet.pl  (wpisy średnio 2-3x w tygodniu )
22.  ita01 - ita01@wp.pl (wpisy średnio 2-3x w tygodniu )
23. Butterchilli - ankakruq@wp.pl  (wpisy średnio 2-3x w tygodniu )
24. Gosia - malgorzatagralka@wp.pl (wpisy średnio 2-3x w tygodniu )
25.  pandzioszka - pupuncia@gmail.com   (wpisy średnio 2-3x w tygodniu )
26. ovillo - ovillo@vp.pl  (wpisy średnio 2-3x w tygodniu )

27. Beata - phbero@wp.pl (wpisy średnio 2x w tygodniu )

28. kleks77 - marta.plaza7@gmail.com (wpisy średnio 1x na tydzień )
29. Jagna - agusia.jagna@gmail.com  (wpisy średnio 1x na tydzień )
30. kasiekw - kwasilewska78@gmail.com  (wpisy średnio 1x na tydzień )
31. bea - bea.artdecor@wp.pl  (wpisy średnio 1x na tydzień )
32. Esterson - estersonus@gmail.com  (wpisy średnio 1x na tydzień )
33. Emek - emek93@o2.pl  (wpisy średnio 1x na tydzień )
34. karola - karrrrola@wp.pl  (wpisy średnio 1x na tydzień )

35. zancia zaneta12081975@wp.pl   (wpisy średnio 4-5x na miesiąc ) 
36. Maximaczaplinska.21@gmail.com  (wpisy średnio 4-5x na miesiąc )
37. Muffinoowa - cudenka.z.modeliny@gmail.com (wpisy średnio 4-5x na miesiąc )
38. Iwona - iwo10@vp.pl  (wpisy średnio 4-5x na miesiąc )

39. Bożena - tojata2501@gmail.com (wpisy średnio 3-4x na miesiąc )  
40. Komisarus - komisarus@gmail.com   (wpisy średnio 3-4x na miesiąc )
41. Decokuferek - decokuferek@o2.pl  (wpisy średnio 3-4x na miesiąc )
42. czarownicaczarownica@gmail.com  (wpisy średnio 3-4x na miesiąc )

43. Myszelka - myszelka7@gmail.com (brak wpisów - nowy blog) 

Myszelka - przykro mi, ale nie spełniasz moich wymagań względem wpisów na blogu,
rozumiem że dopiero zaczęłaś swoją przygodę z blogowaniem, 
ale warunek udziału w mojej zabawie jest prowadzenie bloga na bierząco - co najmniej 3-4 wpisy na miesiąc.
U Ciebie niestety ich brak :(  Ale może następnym razem :) Czekam na Twoje wpisy.

Zapraszam wkrótce :))


(informacja w nawiasach odnośnie częstotliwości wpisów jest tylko informacją dla mnie i innych - ale nie jest wyznacznikiem więc proszę się nie zrażać ani nie obrażać że wpisałam u kogoś -  "wpisy średnio 2-3x w tygodniu" - a ktoś zaczoł teraz bloguje np. codziennie. Brałam pod uwagę ogólnie częstotliwość wpisów, przeglądając bloga do kilkunastu wpisów wstecz i wyciągłam średnią ;)




Jeśli kogoś pominełam, lub przez przypadek nie wpisałam,
a jest wpisany w komentarzu pod wymianką kwiatową, proszę o kontakt.



Przypominam również,
że adresami wymianiacie się między sobą!!!
Dlatego potrzebny jest Wasz email w celach kontaktu i wymiany między sobą adresu.


Mam nadzieję, że ta forma kontaktu (przez email) będzie udana i nie napotkamy się na żadne problemy.
A zdecydowałam się na taką formę ponieważ w poprzedniej wymiance jedna z osób stwierdziła, że nie wysłałam jej adresu wymiankowej pary.. dlatego nic nie przygotowała na czas, bo sądziła że jest wykluczona z zabawy.
Więc tym razem będziecie się wymieniać sami!

W razie jakichkolwiek problemów proszę o kontakt - może razem uda nam się go rozwiązać.


Życzę udanej zabawy :) 





8 komentarzy:

  1. W takim razie czekam na parę i zaczynam kombinować ;)
    ps. stres już troszkę mniejszy, niż poprzednio ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jasno i konkretnie czyli tak jak lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale się napracowałaś i czasu straciłaś aby napisać tego posta, podziwiam Cię. Zasady mi się podobają, czekam na swoją połóweczkę.
    Ściskam mocno :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Już się nie mogę doczekać losowania:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. podzwiam bo masę pracy już włożyłaś w przygotowanie zabawy :)
    a ja już zaczynam myśleć co by tu przygotować :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna wymianka ale jak na razie brak mi czasu na zabawę wymiankową.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Chyba czas popracowac nad poprawieniem statystyk ;) Pozdrawiam Kre-Akcja

    OdpowiedzUsuń
  8. Napracowałaś się !!!
    Podziwiam Cię na prawdę.

    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa.
Zapraszam ponownie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...