Witajcie na moim blogu.

Cieszę się że tu trafiliście. Czy to z namysłem czy przez przypadek, mam nadzieję że to co tu zobaczycie choć troszeczkę sprawi wam przyjemność, badź w jakikolwiek sposób zainspiruje do tworzenia czegokolwiek :)

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz tu ślad swoich odwiedzin.

wtorek, 24 kwietnia 2012

POSTCROSSING c.d.

Muszę wam pokazać co otrzymałam dziś wraz z karteczką z Postcrossingu.

Jestem pod niesamowitym wrażeniem!!!

Katreczka przyleciała z USA, a dokładnie z Ohio.

Przebyła ona dystans 7,344 km (4,563 miles).

Już sama koperta ze znaczkami przykuła moją uwagę.



A w kopercie był banknot 1$ dolarowy,
jako pamiątka :)



Katreczka - oczywiście niezapisana
(tekst był na osobnej kartce)

i znaczek pocztowy, 
"USA Polska Milenium Orzeł 1966",
który został wydany z okazji święta milenium Polski, 966-1966 


Bardzo mile zaskoczona byłam tą niespodzianka.


Fantastyczny jest ten Postcrossing!

******************

Druga karteczka prześliczna z Tajlandii


Znaczki jakie są na drugiej stronie znajdziecie >>TU<< 

Ale lecę wysłać kolejne pocztówki w świat!!!

***********************************

Jeszcze chciałabym Was zaprosić na mój nowy blog, który właśnie utworzyłam.

http://majalena79postcard.blogspot.com/

Dotyczy on tylko POSTCROSSINGU,
a dokładnie kartek ze świata jakie otrzymałam do tej pory.

Tam możecie dokłanie zobaczyć skąd i jakie pocztówki otrzymałam.

Również pokazuje tam znaczki pocztowe jakie znajdują się na pocztówkach.

Zapraszam serdecznie.

http://majalena79postcard.blogspot.com/

10 komentarzy:

  1. Ale ekstra!!!!!
    Ja, z powodów finansowych, chwilowo miałam przestój, ale wracam!!!! Nawysyłam ile wlezie i będę czekać na moje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. pierwszy raz o tym slysze ale jestem bardzo zaciekawiona bo zbieram pocztowki od dawna. zaraz sie zorientuje o co chodzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale miła niespodzianka cię spotkała.
    Ja wczoraj też dostałam kolejną kartkę choć sama od bardzo dawna nic nie wysłałam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Znaczki bardzo różnorodne.Fajna pamiątka.Kartka z Tajlandii śliczna.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne karteczki a na nowego bloga chętnie zajrzę:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczne kartki, znaczki też :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie :D
    Fajne pocztówki i znaczki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniałe kartki otrzymałaś. Gratuluję również założenia nowego ciekawego bloga :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa.
Zapraszam ponownie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...