Witajcie na moim blogu.

Cieszę się że tu trafiliście. Czy to z namysłem czy przez przypadek, mam nadzieję że to co tu zobaczycie choć troszeczkę sprawi wam przyjemność, badź w jakikolwiek sposób zainspiruje do tworzenia czegokolwiek :)

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz tu ślad swoich odwiedzin.

czwartek, 5 kwietnia 2012

15-sto dniowe WYZWANIE FOTOGRAFICZNE - UŚMIECH

Dzień 5 :)
i kolejna odsłona w wyzwaniu fotograficznym,


UŚMIECH 

Stwierdziłam, że uśmiech można różnie interpretować :)

Nie koniecznie musi to być zdjęcie osoby która jest uśmiechnięta,
ale może to być również coś co wywoła ten uśmiech na Naszej twarzy.

Mam nadzieję, że takie podejście do tematu będzie również zgodne z tematem wyzwania.

Jak myślicie??

Pozdrawiam serdecznie i życzę Wam wesołego,
szczęśliwego i pełnego usmiechów dnia :)






12 komentarzy:

  1. Świetny pomysł! U mnie wywołałaś uśmiech :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Super pomysł :)
    Ja sie uśmiechnełam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale mnie rozbawiłaś! :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. :))) bardzo się cieszę że was rozbawilam i usmiechnełyście się.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Uśmiechowy pomysł rewelacyjny:) Uśmiałam się niesamowicie:*

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pomysł! Zdjęcie wywołało u mnie uśmiech- chyba o to chodziło :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny pomysł na uśmiechnięte paluszki nierozłączki.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Majaleno! Rewelacja:))) Dziękuję za uśmiech od ucha do ucha!!! Swoją drogą podziwiam Twoją kreatywność, ja bym na to nie wpadła...

    OdpowiedzUsuń
  9. uśmiech rodzi uśmiech :)))
    DZIĘKUJĘ :))!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa.
Zapraszam ponownie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...