Witajcie na moim blogu.

Cieszę się że tu trafiliście. Czy to z namysłem czy przez przypadek, mam nadzieję że to co tu zobaczycie choć troszeczkę sprawi wam przyjemność, badź w jakikolwiek sposób zainspiruje do tworzenia czegokolwiek :)

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz tu ślad swoich odwiedzin.

poniedziałek, 23 kwietnia 2012

Korkowo i koronkowo

Tak jakoś korkowo i recyklingowo się u mnie otatnio zrobiło :) 
No ale jak jest pomysł i inspiracja to trzeba działać!!!

Oto moja propozycja na wyzwanie w Szufladzie 


Połączenie koronki z korkiem, bardzo fajny pomysł.

Polecam :) 





18 komentarzy:

  1. Nie no rewelacja, wygląda fantastycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo pomysłowe, a kolczyki przepiękne

    OdpowiedzUsuń
  3. a tu już od rana praca wre ... bardzo pomysłowe kolczyki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie fajny ale wspaniały.Jednak ja drygu do biżuterii nie mam.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolczyki z plasterków w poprzednim poście bardzo ładne, ale te jakoś do mnie nie przemawiają;)
    Korek w koronce wygląda fajnie ale kolczyki wydają mi się za masywne, chociaż są leciutkie.
    Przepraszam, że tak piszę,ale tak myślę.

    OdpowiedzUsuń
  6. wielce pomysłowa jesteś.))))

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja cie;-))) tak pomyślałam, gdy zobaczyłam te kolczyki, są cudne. ciekawi mnie sposób połączenia koronki.

    OdpowiedzUsuń
  8. W zyciu bym na coś takiego nie wpadła ;D Super to wygląda ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne są takie inne:) ciekawe:) ty to masz pomysły kobitko:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj, podziwiam Cię - jesteś bardzo pracowitą kobietą. I do tego niesamowicie pomysłową :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Pomysł świetny, kolczyki prezentują się bardzo ciekawie

    OdpowiedzUsuń
  12. OMG!!! są cudne! :D rewelacyjny pomysł :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow!!! Jakie seksowne!!!! Cudne!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Dzięki dziewczyny @ Joanna - takie słowa też są potrzebna więc piszcie piszcie :) nie tylko zachwyt się liczy, ale krytyka także.

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajne kolczyki ty to masz fajne pomysły :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Faktycznie bardzo fajny pomysł :-)

    hiperbola@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. Kolczyki z klasą. Bardzo mi się podobają.
    Dziękuję za udział w zabawie Szuflady.

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie mogę przestać na nie patrzeć!!!
    Świetne są i to baaardzooo!!
    Tak ogólnie to masz super prace i pomysły :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa.
Zapraszam ponownie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...