Witajcie na moim blogu.

Cieszę się że tu trafiliście. Czy to z namysłem czy przez przypadek, mam nadzieję że to co tu zobaczycie choć troszeczkę sprawi wam przyjemność, badź w jakikolwiek sposób zainspiruje do tworzenia czegokolwiek :)

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz tu ślad swoich odwiedzin.

wtorek, 10 kwietnia 2012

Świąteczny POSTCROSING

Kolejne karteczki dotarły do moich odbiorców z POSTCROSSINGU.

Wysłane tydzień przed świętami dotarły dopiero dziś :)

Pierwsza do Amber1993 z Holandii



druga do Alie_ladybird również z Holandii



i trzecia do Thumen z Niemiec



No i coś czuje że lada dzień w mojej skrzynce pojawią się także pocztówki ze świata :)
Już się nie mogę doczekać :)))

No to idę szykować kolejne :)

8 komentarzy:

  1. Te wielkanocne kartki są śliczne.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne karteczki wysłałaś :))
    Buziaki przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne!!
    Oj ja się muszę wziąć za poscrossing!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziekuję. :) http://www.swiatkoralikow2.pl/ tutaj zapięcia masz w cenie 1zł/4sztuki. :) Jeżeli nei znajdziesz odpowiedniej kategorii, daj znać, to się zaglębię i podam. :) Mam nadzieję, że rzypdanie Ci do gustu coś jeszcze z tamtego sklepu, jednak odradzam jakikolwiek filc- strasznie sztuczny. :(

    OdpowiedzUsuń
  5. ( odnosnie wpisu na bligu szfa wyminkowo cukierkowa)majalena wysłałam ci dwa dni przed terminem wszytko i widocznie nie dostałas tego maila tak jak ja nie dostałam wtedy od ciebie tych maila po przeczytaniu tego komentarza przesłałam ci widomosc z kopia tamtego maila, mam nadzjej ze to dostałas tym razem jesli nie daj znac to bede przysłac do skutku bo mam juz dost tych niepotrzebnych tłumaczen bo nie mam na to czasu pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Majaleno ja też chętnie dołączę do postcrosingu tylko jakie są warunki uczestnictwa

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa.
Zapraszam ponownie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...