Witajcie na moim blogu.

Cieszę się że tu trafiliście. Czy to z namysłem czy przez przypadek, mam nadzieję że to co tu zobaczycie choć troszeczkę sprawi wam przyjemność, badź w jakikolwiek sposób zainspiruje do tworzenia czegokolwiek :)

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz tu ślad swoich odwiedzin.

niedziela, 15 kwietnia 2012

15-sto dniowe WYZWANIE FOTOGRAFICZNE - NIEDZIELNY PORANEK

To już ostatni dzień wyzwania fotograficznego.
Nagrody nie ma i nie było. Ale satysfakcja niesamowita!!!
Cieszę się, że udało mi się dotrwać do końca..
chociaż nie było to trudne, bo bloguje prawie codziennie..
a teraz przez to wyzwanie, musiałam codziennie :)

Poznaliście trochę lepiej mnie i moje pasje,
świat widziany moimi oczami i troszkę mojego życia.
Mam nadzieję, że Wam się podobało.

Dziś Dzień 15 - ostatni :) w wyzwaniu fotograficznym,


NIEDZIELNY PORANEK

Jak to co niedzielę, szykowanie ciuszków do kościoła :) 
Garsoneczka w kolorach brązu.


No i drugie zdjęcie..
nie mogłam się powstrzymać.. 
moja ulubiona poranna cafe late w ulubionym kubeczku od mojego mężczyzny :)



Bardzo Wam dziękuję, że byliście ze mną przez ten cały czas.
Mam nadzieje, że nadal będziecie,
a ja nie będę zwalniała tempa :)
choć teraz mogę już troszkę odetchnąć. 

4 komentarze:

  1. Kawa w tak pięknym kubku musi smakować.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. kawa to też mój poranny rytuał :) musi być a w takim kubku to na pewno super smakuje:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ciuszki piękne :)
    A kawusia... mniam!!! :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa.
Zapraszam ponownie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...