Witajcie na moim blogu.

Cieszę się że tu trafiliście. Czy to z namysłem czy przez przypadek, mam nadzieję że to co tu zobaczycie choć troszeczkę sprawi wam przyjemność, badź w jakikolwiek sposób zainspiruje do tworzenia czegokolwiek :)

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz tu ślad swoich odwiedzin.

piątek, 27 kwietnia 2012

Srebrna bransoletka

Przyszła pora na bransoletke.

Już jakiś czas temu ją zrobiłam,
ale niedawno dopiero wykończyłam, 
bo brakowało mi zapięć, karabinków i kułeczek sprężynek,
które zakupiłam sobie już hurtowo :)

Wczoraj bransoletka znalazła swojego wlaściciela :) 

Srebrne kuleczki z czerwonym szklanym koralikiem. 

Jak Wam się podoba?  :)




13 komentarzy:

  1. Zjawiskowa bransoletka :) Czekam na następne. Słonecznego dnia życzę :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem absolutnie zakochana ;) Kochana pisałam CI w mailu,że Twoja niespodzianka na prawdę mnie zaskoczyła i wprawiła w totalny zachwyt ;) Dziękuję bardzo ;):)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem absolutnie zakochana ;) Nie wiem czy mail dotarł ale Twoja niespodzianka zaskoczyła mnie i totalnie poprawiła humor ;):):) DZIEKUJĘ :****

    OdpowiedzUsuń
  5. Urocza. Mam takie koraliki i chętnie bym sobie taka zrobiła ale nie wiem jak siE do tego zabrać.))))

    OdpowiedzUsuń
  6. Tu Kre-Akcja (bez logowania,bo musze szybko wybiec z domu). Powiem: wielkie WOW!!! Bardzo ładne zestawienie kolorów!!! Bardzo mi się podoba. Miłej i twórczej soboty ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne połączenie kolorów :-)

    Hiperbola

    OdpowiedzUsuń
  8. coś wspaniałego
    chciałabym tak umieć

    OdpowiedzUsuń
  9. Duzo zyskują te węże, gdy doda się im zapięcia i wisiorki;-0
    moje węże od miesięcy czekają na wykończenia.

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Prześliczna bransoletka :) Dziękuję za miłe słowo :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa.
Zapraszam ponownie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...