Witajcie na moim blogu.

Cieszę się że tu trafiliście. Czy to z namysłem czy przez przypadek, mam nadzieję że to co tu zobaczycie choć troszeczkę sprawi wam przyjemność, badź w jakikolwiek sposób zainspiruje do tworzenia czegokolwiek :)

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz tu ślad swoich odwiedzin.

poniedziałek, 2 kwietnia 2012

Wyzwanie fotograficzne - "Własny Portret"

Zaglądając na bloga Wioli z Wioletkowego Skrawka Nieba
natrafiłam na ciekawe wyzwanie fotograficzne na które Wiola również się zapisała.
Postanowiłam spróbować swoich sił i zaczynam swoją zabawę w fotografowanie przez 15 kolejnych dni..
tylko czy to się uda? 
Będzie ciężko, bo za trzy dni moja połóweczka przylatuje do mnie na własnie okres 2 tygodni..
no ale będę się starała :) 


Dziś odsłona nr 1. 

WŁASNY PORTRET

Zdjęcie troche nie bardzo udane.. bo dość późno jest..
no i widać wszelkie zmęczenie na twarzy po całym dniu.
Ale co tam..
No więc oto ja we własnej osobie :)






7 komentarzy:

  1. Miło Cię widzieć, a wkrótce spotkamy się w realu.
    Powodzenia i wytrwałości w wyzwaniu.
    Kolorowych snów :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne wyzwanie, czekam na efekty ja brałam udział w projekcie na lutu u hapyholic więc było troszkę więcej zdjęć. Powiem szczerze, że inaczej sobie Ciebie wyobrażałam, szczególnie ta czerwień włosów, być może po prostu słabo ją na zdjęciu widać

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wyzwanie!! :)
    I miło mi Cię widzieć :))))
    Chociaż wyobrażałam sobie, że masz długie (rude ;) ) włosy, skręcające się w romantyczne loki, wielkie i błękitne oczy i ubierasz się w koronkowe, zwiewne sukienki... nie wiem skąd mi się to wzięło :D

    OdpowiedzUsuń
  4. hehehe.. oj dziewczyny.. No fakt że na zdjęciu nie wyszedł kolor taki intensywny, bo to w nocy zdjęcie robione z lampą - kolory przekłamane, ale też już troszke się spłukał bo to była szamponetka, a nie farba. Włosy mam długie tylko akurat na zdjęciu mam uplecionego warkocza więc go nie widać (nadrobie zaległości foto już wkrótce) ale koronkowych sukienek niestety nie nosze ;).. Przepraszam że Was rozczarowałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne wyzwanie.Miło Cię widzieć.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ha!! Wiedziałam ze masz długie włosy :D
    A co do koronek, zawsze można to zmienić ;>

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe wyzwanie. . . Kusi mnie, żeby też się przyłączyć, ale niestety nie wiem czy dam rade. . .

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa.
Zapraszam ponownie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...