Witajcie na moim blogu.

Cieszę się że tu trafiliście. Czy to z namysłem czy przez przypadek, mam nadzieję że to co tu zobaczycie choć troszeczkę sprawi wam przyjemność, badź w jakikolwiek sposób zainspiruje do tworzenia czegokolwiek :)

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz tu ślad swoich odwiedzin.

piątek, 13 kwietnia 2012

15-sto dniowe WYZWANIE FOTOGRAFICZNE - PRZY PRACY KREATYWNEJ



PRZY PRACY KREATYWNEJ

Haa.. no to pokaże Wam teraz mój kącik twórczy i jak powstają moje korale!!! 

Znów zabrałam się za korale, bo mam zamówienie na kilka wzorów,
a przy okazji zapisałam się na Wymianke Naszyjnikową i trzeba coś fajnego zrobić,
druga Wymianka Mamusiowa ( a takie korale pasują do Mam jak ulał ;) )
no i jeszcze mam kilka zobowiązań koralowych ;) 
obiecałam koralowy prezent i trzeba się teraz wywiązać z umowy :)

Dziergam już od rana... :) 

Wkrótce kolejne odsłony nowych korali.
Miały być inne od tych co do tej pory robiłam.. ale niestety projekt się nie udał..
Wyglądały okropnie.. i nie podobały mi się, tak jak te co do tej pory tworzyłam,
więc zostane przy pierwotnym.
Może jeszcze coś wymyśle z nich.. ale póki co to jedne wychodzą piękniejsze od drugich :)
Tylko że materiały mi się kończą :(( i trzeba będzie zrobić kolejne zakupy :))

Pozdrawiam wszystkich moich nowych obserwatorów, bo co dzień ktoś nowy dołącza do grona moich obserwatorów.
Bardzo Wam dziękuję i cieszę się że mogę poznawać przez to coraz to nowsze blogi.

8 komentarzy:

  1. Praca wre! Super!!
    Szkoda że fotka przy tej pracy malutka, bo bym oczka nacieszyła podglądaniem wyjątkowo kreatywnej osóbki w czasie pracy ;P
    A tak nie wiele widać :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Też bym sobie popatrzyła, kiedyś popatrzę na Twoją pracę w realu i to mnie cieszy :)) Zdjęcie super. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. no bomba... na pewno ta która zawiesi je na szyi będzie przeszczęśliwa... fajny patent podziwiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miło Cię widzieć "przy pracy" :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pracowita mrówka z Ciebie.Ładnie się prezentujesz przy pracy.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. fajnusie foto :)
    artystyczna duszyczka podczas tworzenia ... aż milusio popatrzeć :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa.
Zapraszam ponownie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...