Witajcie na moim blogu.

Cieszę się że tu trafiliście. Czy to z namysłem czy przez przypadek, mam nadzieję że to co tu zobaczycie choć troszeczkę sprawi wam przyjemność, badź w jakikolwiek sposób zainspiruje do tworzenia czegokolwiek :)

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz tu ślad swoich odwiedzin.

piątek, 20 kwietnia 2012

Światowy Dzień Ziemi i darmowe bilety!!!!

22 KWIETNIA 2012 obchodzimy


Światowy Dzień Ziemi



Z tej własnie okazji chciałabym zaprosić Was na wydarzenie jakie będzie miało miejsce w Krakowie na Małym Rynku w tym dniu między godziną 10:00 a 16:00.

Z pewnością znajdziecie coś co możecie wymienić na bilety, które dostaniecie w zamian za "śmieci"!!!

"Rozdajemy za darmo wejścia do instytucji kultury.
Bilet do kina, muzeum czy teatru jest tuż obok.
Gdzie? W koszu na śmieci!
Przynieś nam surowce wtórne, a w zamian dostaniesz bilet.

Segregując odpady zyskujesz podwójnie

– chronisz środowisko, w którym żyjesz i dodatkowo otrzymujesz bilet.
Recykling się opłaca!"


Więcej informacji tutaj : cojestgrane.pl


ZAPRASZAM!!!

10 komentarzy:

  1. Szkoda że nie mieszkam w Krakowie.Dzień Ziemi jest bardzo potrzebnym dniem.Chrońmy ją dla potomnych!Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kraków to piękne miasto chciałam tam studiować, ale nie udało się. Na Dzień Ziemi synek musiał nauczyć się wierszyka-umiemy go wszyscy, łącznie z 2,5 letnią Weroniką;)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda że nie dam rady dojechać

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniała impreza. Żałuję że z Koszalina do Krakowa jest tak doleko.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny pomysł :-) Szkoda,że nie mieszkam w Krakowie..


    hiperbola@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny pomysł :-) Szkoda,że nie mieszkam w Krakowie..


    hiperbola@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. eh... za daleko mam do Was i do pięknego Krakowa, ale jak mieszkałam w moim rodzinnym Chorzowie, często bywałam w Krakowie na kawie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny pomysł, super akcja !
    ale niestety ... Kraków zbyt daleko !
    pozdrowionka :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie macie u nas czegoś takiego nie ma D;

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa.
Zapraszam ponownie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...