Witajcie na moim blogu.

Cieszę się że tu trafiliście. Czy to z namysłem czy przez przypadek, mam nadzieję że to co tu zobaczycie choć troszeczkę sprawi wam przyjemność, badź w jakikolwiek sposób zainspiruje do tworzenia czegokolwiek :)

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz tu ślad swoich odwiedzin.

środa, 11 kwietnia 2012

Najnowszy projekt...i Szczęściarz

Kochani, oto mój najnowszy projekt...



...


...


...


Taadaaaam!!!!

ależ jestem dumna z tego naszyjnika.
Jest dokładnie taki jak sobie wyobrażałam..








A Wam jak się podoba??

Przy okazji wizyty u siostry Szczęściarz był zachwycony koralami :)

Zresztą zobaczcie sami.


i tak jak obiecałam, skoro ukończyłam mój projekt,
pora na zakończenie cadny.
Lista zostaje zamknięta.
Nagroda nadal pozostanie niespodzianką,
chociaż nie wykluczam tego, że może to być również powyższy naszyjnik.
Wszystko zależy od osoby która wygra.
W przeciągu kilku dni wylosuję zwycięzcę,
ale muszę teraz do każdego zaglądnąć i sprawdzić czy spełniliście moje wymagania ;)
Życzę powodzenia w losowaniu.


13 komentarzy:

  1. WOW! Piękny i wcale się nie dziwię, że spodobały się Szczęściarzowi:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo pomysłowy i oryginalny ten naszyjnik i bardzo twarzowy. Gratuluję pomysłowości

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne korale, wspaniały pomysł :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Korale przecudowne, no nic dziwnego że szczęściarzowi się spodobały

    OdpowiedzUsuń
  5. Super pomysłowy Twój naszyjnik, czy te nici są melanżowe, czy sama łączyłaś tak kolory w każdym razie efekt kapitalny:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Twoja duma jest uzasadniona.Piękny!Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Naszyjnik piękny:D
    Ostatnio bywam u Ciebie bez śladu, poprawię się:D Pozdarwiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Genialnie do siebie pasują. W pierwszej chwili pomyślałam że to komplet :D To byłby niezły naszyjnik.

    OdpowiedzUsuń
  9. ciekawie wykonany, takie wakacyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Naszyjnik piękny, ale to Szczęściarz podbił moje serce :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa.
Zapraszam ponownie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...