Witajcie na moim blogu.

Cieszę się że tu trafiliście. Czy to z namysłem czy przez przypadek, mam nadzieję że to co tu zobaczycie choć troszeczkę sprawi wam przyjemność, badź w jakikolwiek sposób zainspiruje do tworzenia czegokolwiek :)

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz tu ślad swoich odwiedzin.

środa, 18 kwietnia 2012

Bardzo lubię to zdjęcie ;)

Trafiłam ostatnio na fajną zabawę u Modraka
Zabawa polega na opublikowaniu waszego zdjęcia, które bardzo lubicie.  


Na zachęte Modrak przygotowała nagrodę dla zdjęcia które wygra tą zabawę!!!



Moja propozycja zdjęcia to:


Tosią, która uwielbia oglądać TV, a zwłaszcza bajki.
Kiedyś zauważyłam, że w TV leciały jakieś reklamy itp..
a potem zaczyęły się bajki i Tosia wyszła ze swojego legowiska,
siadła sobie na podłokietniku kanapy i zaczęła oglądać.
Ona naprawdę siedziała tak prawie przez cały czas trwania bajki i oglądała!!!
Tak jakby dokładnie rozumiała o co w tej bajce chodzi :) 
Jak dziecko :)))

Uwielbiam to zdjęcie i zawsze staram się mieć aparat pod ręką w razie gdyby coś jeszcze ciekawego się wydażyło.

Ale postanowiłam podzielić się z Wami jeszcze jednym zdjęciem,
które poprostu uwielbiam!!!
Wiem, że czas na to zdjęcie może niezbyt odpowiedni,
ale "bardzo lubię to zdjęcie!"


Beetlejuice with Friends :) 

Zdjęcie zrobione w 2010 roku w Dublinie na Halloween.



13 komentarzy:

  1. Super zdjęcia, też bym je wybrała. Pierwsze bardzo słodki widok, a drugie pokazuje, że lubisz i umiesz się bawić. Buziaki :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Mój kto ma prawie to samo. Siada przed telewizorem, i jak coś miga to energicznie rusza głową, jakby chciał wytropić, czy da radę daną rzecz złapać. Niedawno rzucił się na telewizor, zostawiając rysę na obudowie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. @ joanna;) - dziękuję :)
    @ Aleksandra - hihih rozbawiłaś mnie tym komentarzem.. moja Tosia na szczęście się nie rzuca na TV.. :) Ale częśto siada przed nim i ogląda razem z nami :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Twoja Tosia jest naprawdę niesamowita :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Tośka jest niesamowita.Gratuluję fajnego kociaka.
    Zdjęcia halloweenowe też zabawne,Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. ja wybrałabym drugie zdjęcie. jest wesołe i poprawia humor.
    kotów nie lubię,wybacz. no i okazało się,że Synu ma uczulenie:( więc futrzaki odpadają

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne fotki!
    Tosia kinomanka i "potworna" imprezka.
    Dziękuję za udział w mojej zabawie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Tosia RULES!! :D :D
    Moja Luna woli komputer, ale to już tak jest z tym młodszym pokoleniem ;)
    Super zabawa, już mi trybiki w głowie pracują i kombinuję które zdjęcie pokazać ;)

    No a Beatlejuice jest zabójcze!! Kocham ten film! W pierwszej chwili myślałam, że Ty to ta dziewczyna, ale skoro piszesz, że Ty w roli głównej, to rozumiem, że jesteś główną postacią? :D Świetne!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. To fajna zabawa i ja tez pewno miałabym takie zdjęcie.)))

    OdpowiedzUsuń
  10. No nie mogę, to zdjęcie przebija wszytko nawet Tosię oglądającą bajki, szczerze powiem, że myślałam że w czerwieni to Ty :) ależ masz fantazje dziewczyno ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne to zdjęcie! :-) Zgadzam się z Dianą-masz fantazję! ;-)


    hiperbola@onet.pl

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa.
Zapraszam ponownie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...