Witajcie na moim blogu.

Cieszę się że tu trafiliście. Czy to z namysłem czy przez przypadek, mam nadzieję że to co tu zobaczycie choć troszeczkę sprawi wam przyjemność, badź w jakikolwiek sposób zainspiruje do tworzenia czegokolwiek :)

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz tu ślad swoich odwiedzin.

niedziela, 15 kwietnia 2012

KKK - pierwsza odsłona - NA ZIELONO

Nadszedł czas na pierwszą odsłonę



15-tego każdego miesiąca,
będziemy wraz z dziewczynami z klubu prezentować nasze poczynania koralikowe :) 

Pierwszy zestaw koralików od Joanki

> 32 szt.
> KOLOR - ZIELEŃ


A co udało mi się stworzyć z tymi koralikami w roli głownej?

Proszę bardzo...
w kolejności powstawania.

Jako pierwsze kolczyki z szydełkowym kwiatuszkiem

Szydełkowa baza kółka, z wszytymi perełkami

Komplet: bransoletka, kolczyki i zawieszka (wisiorek)

Kolczyki z szydełkową kulką

Brelok do kluczy z kotem 

Broszka kwiat

Niestety jeden koralik rozleciał się na dwie części :( 
zbyt grubą igłą probowałam go nawlec i poprostu pęknoł mi w trakcie pracy.





I jeszcze raz całość w komplecie



Zobaczcie także co stworzyły dziewczyny z tych samych koralików: 

W przyszłym miesiącu 15-tego MAJA kolejna odsłona KKK

ZAPRASZAM

21 komentarzy:

  1. Wow śliczne prace szczególnie pierwsze kolczyki mi się spodobały

    OdpowiedzUsuń
  2. no no no kochana, jestem zachwycona! :) Stworzyłaś tyle uroczych biżutków:) Odrazu wpadły mi w oko kolczyki - zielone kwiatuszki i te białe. Są cudne!
    Jeden biżutek mamy bardzo podobny, przekonasz się jak pokażę wszystko na blogu:) Narazie czekam na trochę słońca za oknem żeby zrobić zdjęcia. Buziaki:***

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się komplet z bransoletką i te kolczyki zielone też mi od razu wpadły w oko:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne biżutkowe wariacje.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapowiada się ciekawie, to podpatrywanie, podziwianie waszych prac.
    Twoja biżuteria bardzo mi się podoba, taka moja;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapomniałam napisać,że w biżuterii od ciebie wystąpiłam w Święta na weselu. Prezentowałam sie w niej ślicznie;-)))

    OdpowiedzUsuń
  7. wszystka biżuteria jest urocza ale mi najbardziej do gustu przypadła broszka gdyż jest w moich ulubionych kolorach i ślicznie się prezentuje.)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Cuda!!! Zakochałam się w tych pierwszych kwiatkowych kolczykach, ale podobają mi sie wszystkie!! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale zaszalałas ! tyle cudownosci stworzyłas...

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładną biżuterię stworzyłaś, zielone kolczyki super!!! Fajna zabawa, czekam co pokażą Twoje współklubowiczki :)
    W dalszym ciągu podejrzewam że masz cztery ręce, albo Twoja doba się rozciąga, bo prawie codziennie pokazujesz coś nowego i nie wiem jak znajdujesz na to wszystko czas ;)))

    OdpowiedzUsuń
  11. @ barbaratoja - bardzo się cieszę że zrobilaś występ w biżuterii odemnie :) i ciesze się zę sie podobało.

    @ Joanna - hehe, nieśpie kochana, nieśpie.. no i niepracuje.. tylko siedze w domu i w sumie to nie mam żadnych obowązków.. Wiec dziergam!!! Choć czasem niekrywam że coś mi drugie łapki pomogą.. :)) Ale to jak z czymś sobie nie radze :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dawno mnie nie było na blogerze, mam duże zaległości. A u Ciebie w szczególności, cóż za tempo :) Ja nie nadążam, ufff...ciężar obowiązków domowych + wszelakie choroby = totalna dezorganizacja wszystkiego! A tu jakieś KKK powstało, hmmm...Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. No i zapomniałam napisać, że mnie najbardziej broszka się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękne rzeczy z tych wiosennych koralików:) Same cuda! A broszka jest fantastyczna!
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczności wyszły ... pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. prawdziwa z Ciebie czarodziejka ... wyczarowałaś tyle pięknych rzeczy z takiej garstki koralików ! podziwiam pomysłowość i cudne wykonanie !
    pozdrawiam cieplutko :)))

    OdpowiedzUsuń
  17. Całość jest przepiękna, zachwycił mnie komplecik :) Miłej niedzieli.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciemnozielony komplet jest śliczny! Naprawdę cudny! :)

    hiperbola@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. CUDA!!! Komplecik rewelacyjny a szydełkowe kolczyki takie śliczne i delikatne:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wow ale cuda stworzylas:))bardzo podoba mi sie ten komplet (kolczyki,branzoletka i wisior)no i sporo ci tego wyszlo:))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa.
Zapraszam ponownie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...