Witajcie na moim blogu.

Cieszę się że tu trafiliście. Czy to z namysłem czy przez przypadek, mam nadzieję że to co tu zobaczycie choć troszeczkę sprawi wam przyjemność, badź w jakikolwiek sposób zainspiruje do tworzenia czegokolwiek :)

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz tu ślad swoich odwiedzin.

niedziela, 22 stycznia 2012

WIELKIE ROZDAWNICTWO

Rozpoczynam WIELKIE ROZDAWNICTWO!!!!

Obecałam że będzie CANDY jak dojde do 100 obserwatora.. no już troszke jest was więcej :)
Dziękuje Wam i bardzo się cieszę że dołączyliście i jesteście.
Chciałabym żebyście zostali na dłużej i zaglądali do mnie częściej.

Dziś miałam dzień organizacyjno-porządkowy.
Oczywiście powyciągałam wszystko z szaf.. zrobiłam całkowity przegląd wszystkiego...
i zabrałam się za "mój magiczny kuferek z kosmetykami".. 
A chyba jak każda kobieta uwielbiam mieć duuuuuuużooo kosmetyków to robiłam sobie zapasy, których oczywiście nie zużyje przez najbliższy rok, dwa albo nawet i trzy. 
Już pół rodziny obdzieliłam, a teraz przyszła pora na WAS!!!

Dlatego postanowiłam podzielić się z Wami i zorganizować


WIELKIE
ROZDAWNICTWO 
NA
DZIEŃ KOBIET!!!

Oczywiście wiem że jest jeszcze mnóstwo czasu do 8 marca, ale jest też o co walczyć :)

Przygotowałam dla Was
3 zestawy do wyboru:

1. "Piękną być"


Zestaw zawiera:



* zestaw pędzli do makujażu (AVON)

* połyskujący balsam do ciała z drobinkami brokatu (AVON)

*szybko działający żel na wypryski  (AVON)

*scrab oczyszczający do cery trądzikowej  (AVON)

* tusz do rzęs (AVON)
* fluid w kolorze NATURAL (NATURAL COLLECTION)
* cień do powiek - śnieżna biel z drobinkami srebrnego brokatu (ORAIFLAME)
* cień do powiek - lila (PRIMARK)
* kredka do powiek - rock star - stalowy - (ESSENCE)
* próbki perfum 5x każda inna (AVON)
* próbka szminki - kolor NEVER SO NUDE (AVON)



2. "Coś dla ciała":


Zestaw zawiera:


* krem rozjaśniajaco-redukujący przebarwienia (AVON)
* rozświetlający balsam do ciała - planet spa - (AVON)

* spray odświerzający do pokoju i pościeli - truskawkowy - (AVON)

* roletka perfumowana - CELEBRE -  (AVON)

* podkład pod makijaż - NATURAL IVORY (ORIFLAME)

* próbki perfum 5x każda inna (AVON)
* próbka szminki - kolor DIVINE WINE (AVON)
* próbki szamponu, odzywki i balsamu do włosów (AVON)




3. "Zawsze młoda": 

Zestaw zawiera:


* balsam do ciała minimalizujący oznaki starzenia (AVON)

* przeciwzmarszczkowy program nawilżająco-brązujący SPF15 - ANEW - (AVON)

* połyskująca baza i podkład rozświetlający 2 w 1 - (AVON)

* korektor przeciwzmarszczkowy - ANEW - (AVON)

* luksusowa szminka przeciw oznakom starzenia SPF15 - ANEW - (AVON)


* próbki perfum 4x każda inna (AVON)
* próbka szminki - kolor MOCHA MADNESS (AVON)



Czyli zestawy są dopasowane do każdego przedziału wiekowego. 
Możecie wybrać ten który najbardziej wam odpowiada, ale tylko jeden zestaw, bo losować będę z każdego zestawu po jednej osobie czyli będą 3 osoby wylosowane!!!


Prócz tego wykonam dla zwycięzców szydełkowe kolczyki podobne do tych tutaj
w kolorze do wyboru :
zielony, niebieski, granatowy, biały, czarny, czerwony, bordowy, różowy, brązowy, pomarańczowy.

oraz dorzuce cosik z mojego kuferka ze skarbami...
chociaż jeszcze nie wiem co to będzie...

Jeśli liczba chętnych przekroczy 100 osób ;)) 
wtedy przygotuje jeszcze jedną niespodziankę,  którą rozlosuje spośród wszystkich biorących udział w zabawie :)



Zabawa potrwa do 7 MARCA (zapisy do północy)
Losowanie odbędzie się dzień później czyli w Święto Wszystkich Kobiet!!!! 8'ego marca.

Większość kosmetyków pochodzi z firmy AVON,
ale również są niektore z ORIFLAME (ale niewiele).
Kosmetyki są nieużywane i nieotwierane z przynajmniej roczną datą ważności.

Zasady: 

1) Zostawiasz komentarz z chęcią udziału ale w nietypowej formie.. czyli w formie wierszyka- rymowanki 
(tylko takie będą brane pod uwagę w losowaniu!!!)

2) Zabawa jest dla posiadających bloga jak również tych którzy go nie maja - CZYLI WSZYSTKICH ;)
(osoby nie posiadające bloga proszę o podanie adresu e-mail).

3) Umieszczasz banerek u siebie na blogu, FB lub NK bądź innym komunikatorze społecznym.

4) Będzie mi miło jeśli dołączysz do moich gości na FB :)
(ale nie jest to warunek konieczny)


ZAPRASZAM!!!

Czy jest ktoś chętny na takie słodkości ??? 

PS: wysyłka tylko na terenie POLSKI!!!
PS2:  ANONIMOWI bardzo proszę o pozostawienie swojego emaila jeśli nie posiadacie bloga!!! 

88 komentarzy:

  1. Pierwsza w kolejce się ustawiam
    I innych do tego namawiam
    Aby dnia marca ósmego
    Wygrać u Ciebie coś fajnego :)

    Chętnie przygarnę zestaw nr 1 :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Majalena znów sprzątała,
    z kątów wszystko wymiatała!
    I prezentów cała moc,
    marzyć o nich będę w noc.
    Zestaw pierwszy mi się marzy,
    coś dla ciała, coś dla twarzy.
    :)

    Info o rozdawnictwie na blogu http://swiat-roccki.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jako czwarta w kolejce się ustawiam
    i chętnie trzeci zestaw przygarniam.
    Mam chrapkę na niego od dziś
    A czekam tak długo do kiedyś
    Może mi szczęścicie dopisze a nóż
    Może się uda będę szczęśliwa i już!
    tamgdzienieczekanikt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. "Candy to super sprawa,
    wszystkich blogów zabawa.
    Częstujcie się moi mili
    ale tak, by Was inni nie wyprzedzili".
    Zgłaszam się i podoba mi się zestaw 1.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. piąta jestem więc wylosowana tez bedę.Zestaw nr 1

    OdpowiedzUsuń
  6. Majalena posprzątała
    rozdawajkę zorganizowała
    zapisuję się w kolejkę
    i poznaję tu blogerkę:)
    zestaw nr 1
    Pozdrawiam:) udało się

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak jak ja każda kobitka jest wyjątkowa, dlatego kosmetyki przyjąć jestem gotowa :)

    http://inmymind-jusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Na prezenty tez mam chęć

    I namawiam wszystkich Was
    na 8 Marca czas.
    Zestaw nr 3
    http://beciahafciki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Majalenka ta kochana,
    tworzy, tworzy coś od rana :)
    Dziś cukiereczkami kusi,
    na tłum chętnych przygotować się musi.
    I ja staję raz, dwa, trzy
    zestaw drugi mi się marzy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. U Majaleny wygrać chcę więc trzeci zestaw przyjąć chcę

    OdpowiedzUsuń
  11. Majalena dziś sprzątała,
    szafki,półki wycierała,
    aż natknęła się na cuda:)
    może wygrać mi się uda?
    Zestaw nr 1:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Czy też czarne, czy czerwone
    zdecydowac się nie mogę,
    fioletowe szydełkowe - o te dzisiaj bardzo proszę.

    Oby szczęście dopisało,
    o zestaw trzeci - proszę smiało.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. W kolejeczce grzecznie stoję,
    I niczego się nie boję,
    Bo czy wygram czy też nie,
    Będę super bawić się.

    Jak się uda wygrać mi,
    To chcę zawsze "Piękną być"
    W tym szczególnym dniu marcowym,
    Wśród kobietek odlotowych;)

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Więc i ja ustawiam się w kolejce,
    i po te wspaniałości wyciągam swe ręce:).
    8 marca to dzień kobiet,
    więc się przyda cień do powiek:P.
    Gdyby szczęście mi dopisało -
    o 1 zestaw proszę śmiało:)

    Pozdrawiam:)
    martyna.art@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. U Majaleny ekstra nowina
    zgotowała CANDY dziewczyna!

    Na Dzień Kobiet kochane,
    3 "poetki" będą obdarowane!!!

    Hura, hura, losie miły,
    oby CANDY do mnie trafiły...!

    OdpowiedzUsuń
  16. Kolejka długa przede mną stoi
    Każdy dry i się "boi"
    Bo emocje przy losowaniu są
    A nagrody do nas wędrują

    http://cohenna.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Majalena candy organizuje,
    piękne rzeczy nam oferuje,
    cichutką nadzieję mam,
    że pierwszy zestawik wygram,
    lecz na wyniki trzeba czekać jeszcze,
    ale na pewno przed losowaniem poczujemy deszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ojeju ojeju coż to za cudasie, jest i krem i pędzelek i wszystko co przyda sie.
    Czy wybrać Piękną Być czy Młodą, sama nie wiem, lecz wygrać chcę nagrodę to jak znaleźć się w niebie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Tu ja się zgłaszam
    i innych zapraszam.
    Niczego nie taję,
    informację daję!
    To kres mych poetyckich możliwości
    ku cudzej radości.

    Pozdrawiam: roma-dobrenaspleen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. "Piękną być to motto moje
    dlatego staję po cukrasy Twoje.
    Bardzo chętnie je przygarnę
    i wszystko jakoś to ogarnę" hehe
    zestaw nr 1 :) http://agpeart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie umiem rymować,
    Lecz prezenty lubię przyjmować.
    Więc zestaw "Coś dla ciała"
    Bardzo bym mieć chciała!
    Uf!
    Puf!

    OdpowiedzUsuń
  22. Jeden prezencik od Ciebie
    już na dniach dostanę.
    I z wielką ochotą
    po drugi staję.
    Bo cudności masz do dania
    a moje ręce są chętne do brania. Pozdrawiam
    mixrobotkowy.blogspot.com


    A biorę nr. 1

    OdpowiedzUsuń
  23. I pesymistka w kolejce staje
    bo jest pod wrażeniem tego co majalena rozdaje.
    Zaskoczona jest ogromnie,
    I liczy na swoje szczęście skromnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  24. I would like to play.:0
    http://petite-armoire.blogspot.com/
    betikarauski@gmail.com
    Your game is on my blog,down there.
    Greetings
    Bernadett

    OdpowiedzUsuń
  25. I Diana do zabawy startuje
    Może u Majaleny coś wylosuje
    By na Dzień Kobiet zrobić się na bóstwo
    I nie patrzeć już z przestrachem w lustro ;)
    No jak na bóstwo się zrobić to zestawik nr 1 ;)
    Pozdrawiam
    http://divianaart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Najwyższa pora, bym i ja się zgłosiła
    a nie patrzyła na nagrody i się dziwiła
    Oglądam te u Ciebie cuda i patrzę na swe uda
    Chyba trzeba mi czegoś dla ciała, by cała ludność z zachwytu piała
    Banerek na blogu już informuje,
    że Majalena candy organizuje

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja również przycupnę do kolejki
    po te piękne mirabelki.
    Zestaw trzeci mi się marzy,
    coś dla starszej mojej twarzy.
    Smarować bym się chciała
    żebym szybko odmłodniała ;}
    Pozdrawiam cieplutko =}
    http://moja-koniczynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. TO I JA STANĘ NA OSTATEK
    MOŻE DOSTANIE MI SIĘ JAKIŚ DODATEK

    CHĘTNIE PRZYGARNĘ ZESTAW 1

    OdpowiedzUsuń
  29. Najmniej osób walczy o zestaw numer dwa,
    Więc z miłą chęcią przygarnę go ja!
    Zestaw jest po prostu wspaniały,
    dla kogoś takiego jak ja- doskonały.
    Chętnie go wypróbuję, przetestuję,
    na blogu opiszę- tak Majalenie podziękuję.
    Oczywiście jeśli łaskawy będzie dla mnie los
    i u Majaleny wygram kosmetyków caaaały stos :)
    Gdyby od tego zależała moja wygrana,
    mogłabym ten wierszyk pisać i do rana.
    Napisałabym jak Mickiewicz epopeję-
    taką, która serca Polaków ogrzeje.
    Jednak Majalena miałaby za dużo czytania
    i nie doczekalibyśmy się wyników rozdania...
    Dlatego na tym kończy się moja wypowiedź nieśmiała.
    Pozdrawiam i marzę o tym, że otrzymam „Coś dla ciała”.

    Obserwuję jako: xkeylimex
    Mój mail: kaylime@onet.pl
    Info na fb: http://www.facebook.com/kaylime/posts/262067237199753
    Małe info na moim blogu: http://xkeylimex.blogspot.com/p/rozdania.html

    pozdrawiam!
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  30. Wszyscy szczęście swe sprawdzają
    bloga Twego odwiedzają
    więc i ja tutaj przybyłam
    komentarze otworzyłam
    Candy te poprzeglądałam
    w swojej głowie poszukałam
    na pytanie odpowiedzi
    który zestaw w sercu siedzi
    zaraz "piękną być" wybrałam
    kilka słow tu napisałam
    i kończyć trzeba zgłoszenie
    od złych rymów ocalenie
    przynieść światu :D

    Pozdrawiam :-)
    http://tierra-es-mia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Wiktoria piękną być chciała więc na candy u Ciebie się zapisała :)

    Po zestaw "Piękną być" :D
    Pozdrawiam, Wiktoria :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Grzecznie w kolejce staję :)
    Na zestaw drugi cicho się czaję :)
    Pewnie go wygram, a może i nie
    Ale na pewno się świetnie ubawię :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękną być by się chciało, lecz w kosmetyczce tylko miejsce zostało, coś dla ciała miła sprawa...rozświetlimy, podkreślimy, rozpachnimy w koło, a może wiecznie młodą być...a nie nie ja młódka przecie, w zasadzie prawie dziecię :D

    pozdrawiam i ku dwóm pierwszym się skłaniam :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Zestaw pierwszy to jest coś,
    ale czy mam szczęścia dość,
    aby go otrzymać wnet?
    Tak więc piszę poemacik
    na zadany nam temacik,
    aż rozgrzane są klawisze,
    a ja piszę, piszę, piszę.
    I o jednym marzę, śnię:
    zestaw pierwszy bardzo chcę!
    No bo piękną być chce każda,
    a być piękną - to rzecz ważna.
    I ostatni wers napiszę:
    niech to szczęście MI dopisze!

    Pozdrawiam serdecznie:)
    P.S. Zapraszam także na candy do siebie :)
    http://bormis.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  35. Rozdawajka istny cud.
    kosmetyków jest tu w brud.
    Piękną chce być każda z nas,
    na wygraną przyszedł czas!
    Zapisuję się się w kolejkę.
    chęci mam naprawdę wielkie.
    A czy los będzie łaskawy
    sprawdź startując do zabawy :)

    Zapisuję się z wielką przyjemnością i wybieram zestaw nr. 1

    Pozdrawiam,
    ComoLaLuz

    OdpowiedzUsuń
  36. Dziś zaglądamy do Majaleny,
    bo cukierasy przygarnąć chcemy.
    Dziś tu zaglądam nie po raz pierwszy
    i ten komentarz tu piszę wierszem.
    Zestaw drugi bym bardzo chciała,
    bo idealny jest dla mego ciała.
    I Majalenę tu chętnie pozdrawiam,
    bo u niej zawsze jest fajna zabawa!

    Ale jestem z siebie dumna :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Na dzień kobiet, dziewczę drogie
    zadbaj proszę o urodę.
    Nałóż podkład, kremuj usta,
    niechaj żyje nam rozpusta ;)

    Uf, ciężko było - bardzo podoba mi się zestaw 1 i 2 ;) Pozdrawiam Cię serdecznie !

    OdpowiedzUsuń
  38. Na pierwszy zestaw się zapisuję
    i na łud szczęścia oczekuje
    i niech 39 nuper to będzie
    bo świetnych kosmetyków mi przybędzie;D
    pozdrawiam!;)

    OdpowiedzUsuń
  39. I ja przystępuję chętnie,
    bo też chcę wyglądać pięknie.
    Jeśli wygram, to się cieszę
    gdyż urodą swą nie grzeszę. :p
    Zaraz będę jak marzenie:
    chłopakom skoczy ciśnienie.
    Wypindrzona, malowana,
    będzie ze mnie piękna dama.
    Może będę mogła w końcu
    prezentować swą twarz Słońcu!
    ♥ Majalenie sto lat życia,
    ♥ stos słodkości - zero tycia! :)
    Trudny wybór: co wziąć mam..
    Zgłaszam się po zestaw 2.

    Dobra, koniec przerwy w całkach.
    Znikam i pozdrawiam -
    Miarka.

    OdpowiedzUsuń
  40. O jak bardzo ja bym chciała
    wygrać zestaw "coś dla ciała"
    Grzecznie staję więc w kolejce
    Może wpadnie coś w me ręce?:)

    haha no poetką to ja raczej nie zostanę;p świetny pomysł, pozdrawiam:)!

    OdpowiedzUsuń
  41. trzeci zestaw przygarnąć bym chciała,
    bo moja skóra już się zestarzała,
    a gdybym go miała,
    to bym odmłodniała!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  42. Moc prezentów, rety, rety
    Zapisują się kobiety
    i ja tu się zapisuję
    i jak wszyscy też rymuję
    mój wybrany zestaw trzeci
    może do mnie wnet przyleci

    pozdrawiam serdecznie
    i czekam grzecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. Grzecznie w kolejeczce stanę
    To może coś dostanę.
    Mam chęć na zestaw trzeci
    Może do mnie przyleci :-)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na candy :-)

    OdpowiedzUsuń
  44. No ja jak zawsze się zapisuję
    i niecierpliwie wyczekuję.
    Na zestawik pierwszy mam chęć,
    bo w moich wydatkach było dużo cięć.
    Portfelik mój pusty,
    marzy mi się balsam tłusty.
    I "piękną być",
    trochę przytyć :)
    A to już inna bajka
    R O Z D A W A J K A !

    OdpowiedzUsuń
  45. Nie mam głowy do wierszyków,
    ale na widok tych kosmetyków
    oczopląsu dostałam
    i poetką się stałam!
    Szybko się w kolejce lokuję
    i na zestaw 3 zapisuję:)

    OdpowiedzUsuń
  46. Choć kolejeczka już całkiem spora
    ja wcale nie mam jeszcze cykora ;)
    więc grzecznie się w tą kolejeczkę wpisuję i daty losowania niecierpliwie wyczekuję!

    Zestaw nr 1 wybieram.

    OdpowiedzUsuń
  47. Super kosmetyki do wygrania,
    aż chwyta za serce chęć ich wypróbowania.
    Zestaw 2 mi się marzy,
    może szczęście mnie nim obdarzy.
    Ence, pence, ustawiam się w kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  48. U Majaleny słodkie cukieraski po które w kolejce stoją Niesforne Szmatki, a że nie tylko niesforne ale i zamotane to z drugim komentarzem szybko przyleciały,bo w pierwszym wielką plamę dały...;0

    Ale pozostaję przy zestawie nr3:):):)
    Pozdrawiam i przepraszam za zamieszanie.

    OdpowiedzUsuń
  49. To Kochana na mnie działa
    coś dla ducha i dla ciała.
    Na numer 1 postawię,
    widzę się w pierwszym zestawie.
    Dziękuję za te słodkości,
    Dusza u Ciebie nie pości.
    A co dotyczy koloru
    dokonam bordowego wyboru.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  50. Chociaż chcę być zawsze młoda,
    już minęła ma uroda.
    Więc na zestaw 3 się skusze,
    i zapisać się dziś muszę.
    Chciała wierszyk Majalena,
    lecz zniknęła moja wena.
    Coś już jednak ułożyłam,
    w kolejce się ustawiłam.
    I zaczekam niecierpliwie,
    czy wypadnie moje imię:)

    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  51. Majalena oszalała
    cudne Candy zmajstrowała
    więc w kolejce długiej staję
    na jedynkę się przyczaję
    przy okazji pozdrawiając
    i do siebie zapraszając :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Aż tu Wronka przyleciała
    Wszystkie nagrody by chętnie zabrała
    Lecz wybrać jedną tylko może
    Więc w kolejce staje w pokorze
    Który wybrać?? Który by chciała??
    Na zestaw nr 1 się zdecydowała :)

    Pozdrawiam Wronka

    OdpowiedzUsuń
  53. taka koleja że dech zapiera!
    a potem przychodzi nie śmiało nadzieja,
    że może tym razem szczescie dopisze
    i dostane nagrody na które licze :)
    a na co licze? niech no pomyśle...
    bo te prezenty są takie śliczne!
    pierwszy adoratorek ma bez liku,
    do trzeciego za mało lat na liczniku..
    Zostaje drugi zestaw do ciała
    i przy nim bede obstawała.dlatego w kolejce staje
    i niech wam sie czasem nie wydaje
    że nadzieje utrace nim 8marca w kalendarzu zobacze!

    z pozdrowieniami
    Maniek

    OdpowiedzUsuń
  54. Ależ to ciężka praca
    gdy rymem ktoś nie obraca
    bo niby skąd u Qrki
    umiejętność tworzenia laurki?
    Ponieważ jednak te łakocie
    i to takie ich wielkie krocie
    Są w zasięgu mego pożądania
    -dołączę do klubu oczekiwania:))
    A ,że latek u mnie sporo
    -to nie posłużę się metaforą-
    jak wygram -niech zestaw trzeci
    szybciutko do mnie poleci:))

    OdpowiedzUsuń
  55. Zestaw numer dwa wybieram
    i już ręce swe zacieram
    bo w wygraną bardzo wierzę
    to sie przyda! - przyznam szczerze :)
    a że często tu zaglądam
    poczynania Twe ogladam
    to do siebie też zapraszam
    pewnie coś znów poogłaszam :)

    http://lauraandart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  56. na Twym blogu po raz pierwszy zawitałam

    i od razu zestaw nr 2 sobie wybrałam.
    wszelakie znaki na niebie i ziemi

    pokazują, jak świetnie czytelnicy Twego bloga zostali docenieni.

    nagrody zacne, kosmetyków sterta wzbudzają we mnie nadzieję,

    że i ja niemieję,
    chętnie do grona czytelników Twych wstępując,

    I do zaistniałych reguł się natychmiast się dostosowując.

    na sam koniec nic innego nie pozostaje mi życzyć

    wszystkiego wspaniałego co Twego bloga jednocześnie ma dotyczyć.


    czytelników od groma,
    niech ich liczba nie będzie wiecznie nieruchoma!

    mocy twórczej,
    tematycznie niewybiórczej.

    ślad po sobie pozostawiłam,
    blog Twój może i nieco ubarwiłam.

    bad.gateway@poczta.fm

    OdpowiedzUsuń
  57. Ja też się zapiszę,
    może szczęście mi dopisze.
    Zestaw drugi wybieram,
    Swoje ciało super po nacieram:)
    Będę piękna i młoda,
    nie podskoczy mi nawet Doda:)

    pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  58. Wielkie rozdawnictwo Majalena ogłasza
    Fajne wierszyki każda blogerka zgłasza
    Ja też chcę się zapisać
    więc szybko muszę to napisać
    Zestaw pierszy to coś dla mnie!
    Coś co ładnie pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Nigdy nic nie wygrałam
    Chociaż bardzo się starałam
    Zestaw pierwszy mi się marzy
    Może Majalena mnie nim obdarzy

    OdpowiedzUsuń
  60. ale słodkości......grzech ominąć tą rozdawajkę :-)
    pozdrawiam
    Blanka
    http://wwolnymczasie.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  61. Co tu kryć, co tu kryć, piękną zawsze pragnę być. Czy to lato, czy to zima, kosmetyki chcę otrzymać. Pomaluję usta swe, bo tańcować mi się chce. Pomaluję oczka dziś, jutro za mąż można iść. Zestaw pierwszy mi się śnił, że już w domu u mnie był.

    OdpowiedzUsuń
  62. Serce drży na widok cudów
    Co są do wygrania
    Zadam sobie więc troszeczkę trudu-
    -sztuką rymowania!
    Zimna zima - ot, zdążyłam zmarznąć,
    Ta nagroda wraz by mnie rozgrzała
    Chciałabym więc wziąć, przygarnąć,
    zestaw "Coś dla ciała" :D

    Pozdrawiam!
    zajaczkowy.blogspot.com
    zajaczkowy@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  63. Jestem jeszcze dziewczę młode,
    ale lubię pielęgnować swą urodę.
    Po pierwszy zestaw chętnie się ustawię
    i na Facebooku go rozsławię.

    Pozdrawiam:) Andżelika
    angela2017@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  64. Każdy tutaj wygrać chce więc i ja przyłączę się, Marzyć będę o wygranej w nadziei,że poszczęści mi się samej :)

    hiperbola@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  65. Rymować za bardzo nie umiem,
    tego całego CANDY też nie rozumiem,
    jedno wiem na pewno,
    po zestaw nr jeden się zgłaszam Majaleno,

    Krótkie bo nie umiem rymować :)
    Pozdrawiam Paula

    OdpowiedzUsuń
  66. Cudne są tu twe nagrody
    i aby się zapisać nie widzę przeszkody.
    Zestaw pierwszy mnie fascynuje
    dlatego dzisiaj dla Ciebie rymuję :)


    (Baner i link w zakładce konkursy w Jarkowych bazgrołach) :)

    OdpowiedzUsuń
  67. Kobitka ze mnie nie młoda
    ale na te kosmetyki gotowa
    nie pomoże puder ni róz
    ale usmiech i już

    OdpowiedzUsuń
  68. Żeby tak się nas sto zebrało
    To może by się co dostało.
    Chcę zawsze "Piękną być"
    Jeść dużo i nie utyć :)

    OdpowiedzUsuń
  69. Jeszcze nigdy nie wygrałam
    Chociaz zawsze sie starałam
    Wszystkie zestawy są fajowe
    Moje rączki juz gotowe
    Moze teraz mi się uda
    Choć nie wierzę w takie cuda
    Jestem babką z krwi i kości
    Chętnie przygarnę te słodkosci :D
    Dziekuję i zapraszam do mnie na Candy koszulkowe
    http://malowanekoszulki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  70. Majalenka - cud dziewczynka
    Chyba się napiła winka
    Serce szczere otworzyła
    No i candy ogłosiła .

    Trzy nagrody proponuje ,
    Którą wybrać , wciąż główkuję
    Jest słowiańska ma uroda
    Więc wybieram "zawsze młoda "

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  71. Przeciw zmarszczkom nic nie pomoże,
    Jeśli Basia będzie w złym humorze.
    Jednak gdyby zestaw trzeci wygrała,
    buzia będzie jej się śmiała;-))))

    OdpowiedzUsuń
  72. Twoje Candy bardzo mnie kusi,
    lecz rym do niego znaleźć się musi.
    Nie jest dla mnie prostą sprawą,
    Więc co zrobić z tą zabawą?
    Pięknych nagród w niej jest moc,
    myślę cały dzień i noc.
    Żebym tylko szczęscie miała
    I nagrody te dostała.

    Zestaw nr 1-pozdrawiam i zapraszam na Candy do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  73. tez chce te słodkości mieć ..bo jak każdy lubie żreć.........

    hahaha dobre....jest i kawałek wierszyka!!!poprosze o cos z przedziału 35+

    pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  74. do Ciebie na candy zapisać się muszę
    choć mózg paruje i cała się puszę
    rymy to rzecz przecież niełatwa
    koło ratunkowe mi nie pomoże ni tratwa
    utopię się w tym rymowaniu chyba
    lepiej w szyciu się czuję - czasem tak bywa
    cóż, chcę przekazać, że nr 1 mnie kusi
    bo moja buźka piękna być musi!!!
    ósmy marca to wyjątkowa data
    całusy od Męża, sms od Brata
    tego dnia przecież muszę być piękna
    oczy pomalowane, buźka uśmiechnięta
    kosmetyki od Majaleny po głowie mi chodzą
    inni blogowicze mi w tym nie przeszkodzą!!!
    chętnie też Cię zaproszę do zabawy
    u mnie na blogu - tak zamiast kawy ;)

    OdpowiedzUsuń
  75. Kosmetyki ...yeeyy:) Dla mnie z racji wieku zdecydowanie odpowiedni będzie zestaw odmładzający numer 3.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  76. a oto mój wierszyk:
    Pięknie się wystroić? Czemu nie...
    W uśmiech się uzbroić? To się wie...
    Czegoś jednak więcej człowiek chce.... No nie?

    A CZEGO???? .... zestawu trzeciego

    OdpowiedzUsuń
  77. Chętnych osób tu bez liku,
    każdy marzy o nowym kosmetyku!
    Mi się śnią także czarne kolczyki,
    bo uwielbiam takie smakołyki.
    Oj wiem - poetką jestem na prawdę marną,
    ale moje dłonie chętnie zestaw pierwszy przygarną.

    OdpowiedzUsuń
  78. Warunki trudne do spełnienia
    Ale daleka jestem od zniechęcenia.
    Cukierasy kuszą mnie
    Więc zacieram dłonie swe.
    Nad rymami się głowiłam
    Ale coś tam utworzyłam.
    Kciuki mocno zaciśnięte
    Za zabawę ślę uśmiech w podzięce:)

    Phi poetka ze mnie żadna:)
    Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  79. Przez przypadek tu trafiłam
    lecz się wcale nie znudziłam.
    więc czym prędzej zacznę szperać
    by w prezentach twych przebierać.
    Już znalazłam coś dla siebie
    chwalić za to będę ciebie.

    Zajrzyj do mnie w wolnej chwili
    byśmy sobie byli mili. :)

    Buziaki anettaja
    Zestaw numer 1 kolor bordowy

    www.anettaja.blog.interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  80. Majalena prezenty rozdaje
    więc ja w kolejce staje
    Czekam na wyniki
    może wygram te cudniki !

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  81. Zawsze jestem młoda,
    choć już siwa głowa!
    Zestaw numer trzy
    po nocach mi się śni!
    Pozdrawiam
    :)

    OdpowiedzUsuń
  82. Zestaw 2 ma Kochana,
    no bo skóra jest styrana.
    Ciąża, zima, brak słoneczka
    i oklapło wszystko z deczka.
    A jak balsam nie pomoże,
    to kolczyki Twe założę:)

    OdpowiedzUsuń
  83. Piękną być każda chce, ale Ty wybierz mnie!
    Zestaw 1 i kolor czarny to moi faworyci, więc marzę o nich skrycie!
    Pozdrawiam
    Kinga883@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  84. Dziś na Candy mam ochotę,
    pewnie będę mieć i potem.
    Grzecznie chęć swą tu ogłaszam
    i do kolejki się wpraszam.
    Zestaw pierwszy mi się marzy.
    Może cud się jakiś zdarzy:)

    OdpowiedzUsuń
  85. Za takie cukierasy
    oddam ostatnie majtasy ;)
    I za trójeczkę zaciskam kciuki
    bo łasa jestem na majalenowe sztuki:)

    OdpowiedzUsuń
  86. O rety, rety!
    Co to za kabarety!
    Rymowanek jest co nie miara,
    a ja bym zestaw drugi zabrała.

    Kurcze próbowałam jeszcze coś napisać, bo to fajna zabawa, ale już mi nie wychodziło z wymowaniem :(

    OdpowiedzUsuń
  87. Też się do zabawy zgłaszam,
    wszem i wobec tu ogłaszam,
    że w kolejce staję grzecznie,
    bo wyglądać chcę bajecznie.
    Zestaw pierwszy super sprawa,
    przy okazji jest zabawa,
    lecz i nerwów jest niemało,
    by wygrywać by się chciało,
    a nie zawsze tak się uda, żeby zdobyć takie cuda.

    OdpowiedzUsuń
  88. LISTA ZAMKNIĘTA.
    Dziękuję za udział w zabawie.

    OdpowiedzUsuń
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...