Witajcie na moim blogu.

Cieszę się że tu trafiliście. Czy to z namysłem czy przez przypadek, mam nadzieję że to co tu zobaczycie choć troszeczkę sprawi wam przyjemność, badź w jakikolwiek sposób zainspiruje do tworzenia czegokolwiek :)

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz tu ślad swoich odwiedzin.

poniedziałek, 16 stycznia 2012

Wymiankowe pary - LOSOWANIE

Losowanie wymiankowych par własnie się zakończyło.
Wybaczcie, że tak późno, ale choroba daje mi znać o sobie coraz bardziej.
Jutro wyślę do was adresy.. bo dziś już ledwo żyje.. a nie chce nic pokręcić w adresach.

Nad prawidłowym przebiegiem losowania, patrzyła i nadzorowała TOSIA.




Listę osób biorących udział przygotowałam sobie już wczoraj, więc nie zwracajcie uwagi na nr ze zdjęcia, bo mogą się niezgadzać, ponieważ wycofałam z wymianki dwie osoby od których nie dostałam żadnej informacji ani adresu do wysyłki.


I tak zupełnie przypadkowo połączyłam następujące pary: 

 Majalena (paczka wysłana)  <-> ita01  (paczka wysłana)
AgKe (paczka wysłana) <-> Iwona  (paczka wysłana)
 joanna  (paczka wysłana) <-> aniołowo  (paczka wysłana)
Elżbieta  (paczka wysłana)  <->  skimmia  (paczka wysłana)
 Plecionki Joanki (paczka wysłana) <-> Wiola  (paczka wysłana)
Mereo (paczka wysłana)  <-> isabell  (paczka wysłana) 
cohenna (paczka wysłana) <->   sztuk kilka (paczka wysłana)
Ela17 (paczka wysłana) <->  kgosia   (paczka wysłana)
Magda <-> Gosia (paczka wysłana)  
miesz-Anka  (paczka wysłana) <-> Kre-Akcja  (paczka wysłana)
cecyliarodzinaidom  (paczka wysłana) <-> fabka27  (paczka wysłana)
 Esterson (paczka wysłana) <-> SkySweet  (paczka wysłana)  
Anula  (paczka wysłana)  <-> Edi-th (paczka wysłana)  
Ania - (aniajura) (paczka wysłana)  <->  ela107 (paczka wysłana) 
Ania - (wolnachwilaani) (paczka wysłana)  <-> rocktechnika (paczka wysłana) 
rhodiana  (paczka wysłana) <-> romantyczka (paczka wysłana)
beretta (paczka wysłana)  <->  mam_i_ja  (paczka wysłana)
Maggie (paczka wysłana) <->  Etoile (paczka wysłana)
AgapeArt (paczka wysłana) <->  kasiekw  (paczka wysłana)
Lidziuchna  (paczka wysłana) <-> M(aniek) (paczka wysłana)
Świat Amalii (paczka wysłana) <->  Różyczka  (paczka wysłana)
zancia (paczka wysłana) <-> Jotkaa  (paczka wysłana)
madmad (paczka wysłana)  <-> AnioleQ7  (paczka wysłana) 
sandrynka (paczka wysłana) <-> paskudka (paczka wysłana)
   Kamila (paczka wysłana) <-> Justyna (paczka wysłana) 
 Ivo  (paczka wysłana)  <-> Kalisz made (paczka wysłana)
Nataliya (paczka wysłana) <-> Modrak(paczka wysłana)
ZUzanna (paczka wysłana)   <-> Czarna Cytryna  (paczka wysłana)
 niga (paczka wysłana) <-> Anna Arteria (paczka wysłana)
 awona_73 (paczka wysłana) <-> Dotka  (paczka wysłana)
     Bożenka (paczka wysłana) <-> Dorota
Bożena (paczka wysłana) <-> mika  (paczka wysłana)
 
Dodatkowy prezent niespodzianka za udział w zabawie przygotuję dla Ewy z bloga Świat Amalii.

Losowanie (TUTAJ) odbyło się zaraz po zamknięciu listy uczestników wymianki.

Zapraszam Was do przeglądnięcia bloga waszej pary wymiankowej.

Życzę miłego tworzenia prezentów
i świetnej zabawy.


8 komentarzy:

  1. Może swojego kociego pomocnika chcesz na coś wymienić? :-)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj, nie nie.. za żaden prezent świata bym jej nie zamieniła =)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Justyna na Twoim blogu nie ma do Ciebie żadnego kontaktu maila czy cokolwiek. Napisz do mnie bo Twój blog dopiero powstał i nie wiem czym się zajmujesz a to utrudnia mi dobranie prezentu. Czekam na wiadomość

    pomaranczoweokno@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Tosiaczek przeuroczy! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wiec ja praktycznie prezent od tygodnia mam przygotowany, więc nie wiem czy wysyłać czy się jeszcze wstrzymać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja wysłałam wczoraj. Potem podeślę Ci zdjęcie i skan nadania.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa.
Zapraszam ponownie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...