Witajcie na moim blogu.

Cieszę się że tu trafiliście. Czy to z namysłem czy przez przypadek, mam nadzieję że to co tu zobaczycie choć troszeczkę sprawi wam przyjemność, badź w jakikolwiek sposób zainspiruje do tworzenia czegokolwiek :)

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz tu ślad swoich odwiedzin.

czwartek, 5 stycznia 2012

Walentynkowe dziurkacze

Wpadłam w szał dziurkowania.... 

...dziurkuje i dziurkuje.. wszystko..

resztki papierów, stare reklamy.. 

papier, papier dajcie mi więcej papieru!!!

ahh.. superowe te dziurkacze.

Siostra przyniosła mi dziś dwa fantastyczne dziurkacze z wzorem walentynkowym :))

Dziękuje Ci Kochana Siostrzyczko!


Napewno się podziele z Wami na którejś wymiance
tymi różno-kolorowymi konfetti w serduszka i amorki.

Jak wam się podobają???



... idę dalej dziurkować ;))))

3 komentarze:

  1. Wycinaj wycinaj scrapki będą potrzebne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie fajne amorki:) Kochana masz siostrę:)Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniołka takiego mam, a serducho muszę sobie kupić. Fajne kwiatki można zrobić z serduszek :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa.
Zapraszam ponownie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...