Witajcie na moim blogu.

Cieszę się że tu trafiliście. Czy to z namysłem czy przez przypadek, mam nadzieję że to co tu zobaczycie choć troszeczkę sprawi wam przyjemność, badź w jakikolwiek sposób zainspiruje do tworzenia czegokolwiek :)

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz tu ślad swoich odwiedzin.

wtorek, 31 stycznia 2012

Na FIOLETOWO ...

No to żeby nie było nudno.. a tradycji stało się za doćć..
jeden, dwa a nawet trzy posty dziennie..
mam do pokazania kolejne korale.

Była "Toskania",
było "na Ludowo"

to teraz będzie na FIOLETOWO!!! 



Jeśli chcesz je mieć kliknij >> tutaj << 


13 komentarzy:

  1. Kochana zabiłaś mnie tymi koralami, po prostu cccuuudddnnee i te kolory, brak słów. Moje biedne serce tego nie wytrzyma ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niesamowita jesteś! :)
    Korale cudowne, jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne:)A powiedz te inne korale przyniosły Ci szczęście w sprawie pracy???

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsze zdjęcie to wirujący zawrót głowy... super :)) Jak to zrobiłaś?
    Śliczny kolor.
    Czekam na następny pościk.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ się cięszę :) dodajecie mi energi na dalsze tworzenie!
    @ Iwona - no niestety jeszcze nic nie wiem.. wciąż czekam na telefon.. ale jutro chyba sama zadzwonie i zapytam czy mnie przyjeli.
    Ide wykańczać skrzyneczke bo już wyschła.. a w między czasie nawlekam kolejne korale.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne... bardzo eleganckie

    OdpowiedzUsuń
  7. Po prostu cudne!Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne, a te w szczególności bo fioletowy to mój ulubiony kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super korale, ładny kolorek:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Korale śliczne,wspaniały pomysł z podkładkami.Też takie robiłam,ale bez podkładek,czy mogę też takie zrobić ? Pozdrawiam serdecznie Jadzia

    OdpowiedzUsuń
  11. @ Jadziu - czekam na link do Twoich korali :) cieszę się ze zainspirowałam Cie do czegoś nowego.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa.
Zapraszam ponownie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...