Witajcie na moim blogu.

Cieszę się że tu trafiliście. Czy to z namysłem czy przez przypadek, mam nadzieję że to co tu zobaczycie choć troszeczkę sprawi wam przyjemność, badź w jakikolwiek sposób zainspiruje do tworzenia czegokolwiek :)

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz tu ślad swoich odwiedzin.

czwartek, 12 stycznia 2012

WYZWANIE # 1 - Anioł... z puchem i skrzydłami..

W ostatniej chwili udało mi się skończyć mojego kolejnego aniołka.

Tym razem spróbuje swoich sił w wyzwaniu z SZUFLADY



Temat wyzwania :


"... z puchem i skrzydłami ..."


Trzymajcie kciuki :)
może się komuś spodoba.








Najwięcej umęczyłam się z włosami...
niby takie proste, zwykłe, a myślałam że mnie trafi.. wogóle się nie układały..
No ale się udało.


11 komentarzy:

  1. Aniołek śliczny, a co do włosów, to moje też często nie chcą się układać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Anioł Śliczny!! Trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No mnie się podoba!
    Własnie fryzura - jest iście anielska. No i skrzydełka!
    Dziękuje za udział w Szufladowej zabawie.

    OdpowiedzUsuń
  4. zgadzam się z Modraczkiem
    słodziak z tego aniołka
    dziękujemy za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za udział w Szufladowym wyzwaniu:) fryzura ala dzieci kwiaty każdy anioł ma swój własny styl Twój również:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Z włosami tak zawsze bywa, że jak chcemy to one sie nie układają ;o) Pewnie anioły mają ten sam problem.
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu Szuflady!

    OdpowiedzUsuń
  7. Aniołek na pewno wygra w wyzwaniu.
    Miłego dnia

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa.
Zapraszam ponownie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...