Witajcie na moim blogu.

Cieszę się że tu trafiliście. Czy to z namysłem czy przez przypadek, mam nadzieję że to co tu zobaczycie choć troszeczkę sprawi wam przyjemność, badź w jakikolwiek sposób zainspiruje do tworzenia czegokolwiek :)

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz tu ślad swoich odwiedzin.

niedziela, 8 stycznia 2012

Kolejna wymianka..?? i morskie butelki...

Biorę już udział w kilku wymiankach, nawet sama zroganizowałam jedną
i już się nie mogę doczekać na jej etap końcowy, 
czyli na moment wysyłania i odbierania paczuszek :)))
Moje paczuszki są już prawie, prawie gotowe.. jeszcze pare dodatków i już.

I wiecie co.. tak strasznie mi się to spodobało...
że się zastanawimam nad kolejną..

Mam już temat.. wiem dokładnie co to będzie i na kiedy..
tylko sie zastanawiam czy byłyby osoby chętne do kolejnej wymianki???? i  to w całkiem niedługim czasie.. 
Etap końcowy nowej wymianki byłby w połowie marca.

Dlatego pytam Was teraz czy ktoś jest zainteresowany...????

Nie mogę zdradzić jeszcze tematu... ale że tak powiem, na dniach musiałabym ją ogłosić żebyście zdążyły się zapisać :)) 
Temat wydaje mi się ciekawy.. i nawet bym powiedziała mógłby być dla niektórych wyzwaniem..

Czekam na wasze komentarze w tej sprawie.


****************************************************************

A teraz pochwalę się moimi morskimi butelkami.


(ps.: to nie jest i nie będzie temat mojej kolejnej wymianki.
Troche inny kierunek ;) )


Co prawda wykonałam je już jakiś czas temu,
ale postanowiłam się nimi pochwalić bo są naprawde fajne.

Już nawet zrobiłam kilka dla znajomych na prezent,
w których do dziś dnia przechowywane są jakieś trunki.. chociaż nie wiem czy %(procentowe).. czy nie ;) 

Te moje są poprostu dekoracyjne.





******************************************************



12 komentarzy:

  1. Butelki są przepiękne! Uwielbiam morskie klimaty. Chętnie podjęłabym się udziału w wymiance, ale nie potrafię robić takich decoupagowych cudów, a pewnie one będą stanowiły podstawę zabawy. Tli się we mnie jednak płomyk nadziei, że może jakimś cudem zakwalifikuję się do konkursu. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie nie, to nie jest temat kolejnej wymianki. I dziękuję za miłe słowa o butelkach. A w zabawie może wziąść udział każdy kto robi, tworzy, wykonuje jakieś rzeczy własnoręcznie. Temat mojej kolejnej wymianki nie jest związany z tymi butelkami. Całkowicie coś innego.. podpowiem tyle że bardziej kojażącego się z wiosną. A Twoje prace napewno pięknie pasowałyby do takiej wymianki co chce zorganizować.. więc zapraszam serdecznie! Prawdopodobnie zaraz po zakończeniu zapisów na "Wymiankę z sercem na dłoni", zorganizuję zapisy na tą właśnie wymiankę..więc bądźcie gotowi. Ahhh.. już się nie mogę doczekać!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja droga butelki są rewelacyjne a na kolejną wymiankę u ciebie pisze się w ciemno

    OdpowiedzUsuń
  4. Butelki cudne :) a co do wymianki jak wreszcie uda mi się okreslić siebie rękodzielniczo i uda mi się stworzyć coś do tego czasu godnego pokazania czy też wręczenia innym to jak najbardziej będę chętna

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolczyki czarne doszły. Bardzo dziękuje są śliczne jak podejrzewałam.
    Butelki śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  6. @Scarlett - bardzo się cieszę że prezencik Ci się podoba.
    Dziewczyny jest mi bardzo miło, że chcecie wziąść udział w kolejnej wymiance. Mam nadzieje, że pierwsza zakończy się pomyślnie. Choć mam małe obawy co do jednej osoby, ale to już niedługo się wyjaśni. Wkrótce dostaniecie informacje szczegółowe kto bierze udział w wymiance.
    Za 5 dni kolejne zapisy na nową wymiankę!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. uuu to i do nowej zaczynam szykować szare komórki :D

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne butelki. lubię morskie klimaty.

    OdpowiedzUsuń
  9. butelki naprawdę przepiękne, ja zrobiłam tylko jedną, ale bardziej wiosenną

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa.
Zapraszam ponownie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...