Witajcie na moim blogu.

Cieszę się że tu trafiliście. Czy to z namysłem czy przez przypadek, mam nadzieję że to co tu zobaczycie choć troszeczkę sprawi wam przyjemność, badź w jakikolwiek sposób zainspiruje do tworzenia czegokolwiek :)

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz tu ślad swoich odwiedzin.

piątek, 6 stycznia 2012

Wygrałam CANDY

I znów szczęście się do mnie uśmiechneło.. 

Tym razem zostałam wylosowana




i to główna nagroda!!!


Bardzo, bardzo, bardzo dziękuję!!!

Czekam z ogromną niecierpliwością,

bo już sobie wybrałam ze sklepiku pare drobiazgów. 

***************************

A skoro szczęście mnie tak hojnie obdarza,

zapisałam się również na kolejne CANDY u N.Su-Fo

Takiej okazji nie można przepuścić.. 

Przecudne etui na telefon!!! 



***

oraz drugie


ten niesamowicie wykonany naszyjnik chyba każdy by chciał posiadać :)))

... ja bynajmniej na pewno...

więc i tu się zapisalam. 



Może tu też mi się poszczęści.. 

Moja Mama mówi, że ja to w czepku jestem urodzona..
i zawsze miałam szczęście..
Nawet mnie ostatnio ciągle wysyła po kupony LOTTO.. 
tylko jakoś nie mogę dotrzeć do kolektury, ale jednak chyba się wybiorę :)))
Jak wygram któreś z tych słodkości ;)

Wam też życzę powodzenia. 

5 komentarzy:

Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa.
Zapraszam ponownie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...