Witajcie na moim blogu.

Cieszę się że tu trafiliście. Czy to z namysłem czy przez przypadek, mam nadzieję że to co tu zobaczycie choć troszeczkę sprawi wam przyjemność, badź w jakikolwiek sposób zainspiruje do tworzenia czegokolwiek :)

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz tu ślad swoich odwiedzin.

poniedziałek, 16 stycznia 2012

ZIELONA WYMIANKA

Ponieważ zakończyły się zapisy na moją wymiankę z sercem na dłoni proponuję Wam kolejną zabawę wymiankową!

Już niedługo
Dzień Świętego Patryka
oraz
Pierwszy Dzień Wiosny!!!
- chociaż na chwilę obecną przyszła dopiero co ZIMA ;)


Dzień hucznie świętowany w Irlandii to 17 marca - Dzień Świętego Patryka,

oraz w Polsce 21 marca - Pierwszy Dzień Wiosny
- topienie Marzanny i pożegnanie zimy!!!




Mieszkając przez 5 lat w Irlandii,
prawie co roku uczestniczyłam ze znajomymi w paradzie na ulicach Dublina.
Najważniejszą tradycją obchodów tego dnia jest noszenie ubrań w kolorze zielonym. 

Zieleń to również narodowy kolor Irlandii, 
nawiązujący do krajobrazu wyspy
i symbolizujący koniczynę.
Irlandczycy organizują w tym dniu różne imprezy, festyny, uliczne pochody, 
i wielką paradę Świętego Patryka na głównych ulicach miast.  
Dominującym kolorem jest zieleń!!!

Dlatego postanowiłam zorganizować kolejną wymiankę!

A ponieważ również WIOSNA nadchodzi 21 marca, jest to również świetna pora
do zaprezentowania waszych wiosennych tworów.

Kolor zielony wszędzie budzi się do życia.
Trawa nabiera soczystego zielonego koloru, drzewa puszczają zielone pąki...

KOLOR ZIELONY TO KOLOR NADZIEJI!!!

 Dlatego zapraszam Was do zabawy.  


ZIELONA WYMIANKA
z okazji
DNIA ŚWIĘTEGO PATRYKA!!!
i
PIERWSZEGO DNIA WIOSNY!!!





Mam nadzieję, że znajdą się chętni.

ZASADY:

1) W wymiance mogą wziąć udział tylko osoby posiadające bloga, który jest porwadzony na bierząco.

2) Zainteresowani proszeni są o wpisanie się na liste i pozostawienie komentarza z wyrażeniem chęci wzięcia udziału w wymiance pod tym postem
do dnia 15.02.2012r.

3) Umieszczenie na swoim blogu podlinkowanego obrazka z informacją o wymiance.

4) Przesłaniu swojego adresu oraz informacji z wyrażeniem zgody (lub nie) na przesyłkę zagraniczną,
na mój email  (w tytule proszę wpisać ZIELONA WYMIANKA)

5) 16.02.2012 r. nastąpi losowanie wymiankowych par. Po losowaniu w ciągu 1-2 dni wyślę maila zwrotnego z adresem osoby, dla której należy przygotować i wysłać paczuszkę.

6) PREZENTY WYMIANKOWE MAJĄ SIĘ ZNALEŹĆ NAJPÓŹNIEJ DO DNIA 16 MARCA 2012r. U WYMIANKOWEJ PARY!!! Czyli należy je wysłać najpóźniej 12 marca 2012r.
(proszę o przesłanie do mnie zdjęcia zawartości waszej paczki oraz potwierdzenia nadania przesyłki listowej lub paczki poleconej <zdjęcie lub skan> na mój email)

7) Prezencikami wykonanymi i otrzymanymi chwalimy się na naszych blogach
w dniu: 
17-21 marzec 2012r. - Dzień Świętego Patryka  

U mnie w tym terminie na blogu pojawi się lista wymiankowych par i waszych prezentów.


Co powinno znaleźć się w przesyłce:

I. coś ręcznie robionego przez nas koniecznie w kolorze zielonym i najlepiej symbolizującego Irlandię!!!(haftowanego, uszytego, malowanego, wydzierganego... lub zrobionego jakąś inną techniką w której czujecie się najlepiej)
najważniejsze by było zielone!!!.

oto kilka pomysłów:

(zdjęcia pochodzą z różnych stron internetowych)


II.  słodziak – czyli coś co uprzyjemni nam Dzień Świętego Patryka oraz Pierwszy Dzień Wiosny: kawusia, zielona herbatka, gorąca czekoladka, słodycze, „Słodka Chwila”, itp…

III. przydasie – czyli coś co się każdemu przyda podczas tworzenia czegokolwiek ;)
- najlepiej w kolorach zielonych!!!

Jeśli macie ochote dorzucić jeszcze coś od siebie, bardzo proszę, napewno sprawicie tym jeszcze większą radość odobie obdarowanej.



Zapraszam do wspólnej zabawy!!!



Zanim zostawisz komentarz,

proszę poniżej wpisz swoje dane, klikając na MisterLinky "You'r next":




KTO SIĘ WPISAŁ:

1. Majalena
2. Plecionki Joanki
3. cecyliarodzinaidom
4. zancia 
5. Świat Amalii
6. Jadzik 
7. AgapeArt 
8. Deilephila
9. aga melnik
10. Agnes
11. Bożena 
12. Ania 
13. AgKe
14. romantyczka
15. Smoczyca 
16. Aga 
17. Diana
18. kgosia
  19. Bellart Joanna Bieniek
20. Kre-Akcja
21. Wioleta
22. Iza
23. Esterson
24. Iza 
25. Nika
26. jolagry63
27 Martyna-Art
28. cohenna
29. Bożenka
30. marrika91
31. Lady Iness
32. Hania
33. Justyna 
34. Manufaktura broszki 
35. Pogodna rudbekia
36. Balotta
37. madmad
38. miesz-Anka
39. carse
40. GabArte
41. mak_pa
42. kurolka
43. ZUzanna
44. escadox-eko pluszaki
45. Pauliś
46.  magdalena
47.ComoLaLuz
48. Mika
49. FreubelFee
50. kasiekw
51. Janeczkowo
52. KaJa
53. edith
54. Anko
55. AnioleQ7
56. Ivo
57.anais
58. paskudka
59. Piwi
60. kamala 
61. beretta-art


DOPISEK dnia 09.II.2012

Lista osób nie jest jednoznaczna z udziałem w zabawie.

Zastrzegam sobie prawo do wybrania osób biorących udział w wymiance.
OSTATECZNA LISTA OSÓB BIORĄCYCH UDZIAŁ W ZABAWIE
zostanie przedstawiona po losowaniu par. 


NIE PONOSZĘ ODPOWIEDZIALNOŚCI ZA RZECZY WYSŁANE W WYMIANCE!!! - proszę nie pisać do mnie jeśli ktoś wyłał Wam rzeczy z których nie jesteście zadowolone (wyjaśnijcie sobie to wtedy z osobą z ktorą się wymieniacie) 
Zbyt emocjonalnie podchodziłam do pierwszej wymianki jaką organizowałam,
co spowodowało dużo przykrości, smutku, żalu i goryczy.
A to ma być zabawa.


Spowodowane jest to sytuacją jaka nastąpiła w mojej WYMIANCE Z SERCEM.

Więcej szczegółów TUTAJ.

67 komentarzy:

  1. Chętnie wezmę udział w Twojej kolejnej wymiance! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. oj kusisz,ale ja się jeszcze zastanowię.skoro mam czas....;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja się zapisuję ,bez dwóch zdań.Uwielbiam kolor zielony a poza tym 21 marzec to moja 20 rocznica ślubu.

    OdpowiedzUsuń
  4. I JA SIE ZAPISUJE! ZIELONY TO TEZ MOJ ULUBIONY KOLOR:)MOJ ADRES JUZ MASZ...POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
  5. Moj adres juz znasz :) zapisuje sie i ja :) zycze zdrwoka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też się zapisuję, ale fajnie już mi tak zielono i wiosennie, choć za oknem ponuro i zimno:)

    OdpowiedzUsuń
  7. to ja też się dopisuję. Kocham zielony kolor :) mój adres tez już masz :)http://agpeart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziewczyny wpiszcie się za pomocą MisterLinky, z tego co sprawdziłam to tylko te osoby się wpisały: 1.Majalena; 2.Plecionki Joanki; 3.cecylia; 4.zaneta; 5 Wioleta;

    OdpowiedzUsuń
  9. Absolutnie nie może mnie zabraknąć!
    Uwielbiam wszystko co irlandzkie! A Patryka organizuję w Szczecinie od 4 lat! Już zabieram się do roboty! Buziaki! aga

    OdpowiedzUsuń
  10. Przemyślałam i stwierdziłam, że muszę się przyłączyć :D
    Zielony to ukochany kolor mojego synusia, więc pomoże mi w wyborze przydasi :D
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Chętnie się zapiszę... masz świetne pomysły. Pozdrawiam. :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie może mnie tu zabraknąć!
    Widzę, że przyszła moda na kolorowe wymianki. Ale to fajnie. Banerek wkleję wieczorem, bo lecę teraz na uczelnię. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. z przyjemnością zapisuję się na kolejną wymiankę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. również chętnie się dopiszę, bardzo ciekawy temat i najpiękniejszy kolor na świecie :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny pomysł na wymiankę! Zapisuję się i ja :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. od 7 lat mieszkam w Irlandii i chetnie sie przylacze to wymianki :) super pomysl :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Witam i z wielką chęcią wezmę udział już mam kilka fajnych zieloności stworzonych :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam wymianki, oczywiście się zapisuję, adres masz

    OdpowiedzUsuń
  19. ponieważ nie przepadam za zielonym chętnie podejmę wyzwanie wymiankowe

    OdpowiedzUsuń
  20. Dołączam z przyjemnością :)

    OdpowiedzUsuń
  21. też się zapisuję
    pozdrawiam
    http://szydelkoizy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. HM.....myślałam, myślałam i się skusiłam na Twoja wymiankę:)
    Adres już masz:)
    http://www.arts-ooak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja również jestem bardzo chętna i oczywiście się zapisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  24. To moja pierwsza wymianka, ale jak zobaczyłam, że jest "na zielono" to ie mogłam się nie zapisać. Mam nadzieję, że MisterLinky mnie zapisał
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  25. Zielony- ulubiony kolor, oczywiscie się zapisuję :)
    jolagry.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  26. Zapisuję się i ja:)
    http://martyna-art.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Zgłaszam się
    http"//cohenna.com

    OdpowiedzUsuń
  28. To ja też się zapisuję.www.anielskie-sekrety.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Lubię kolor zielony, zapisuję się :)

    OdpowiedzUsuń
  30. ja również chciałabym uczestniczyć w tej wymiance :)
    http://krzyzyki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Kusisz kolorem, może tu wrócę :))

    OdpowiedzUsuń
  32. Kocham zielen!Dopisuje sie do zabawy:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Czekam z niecierpliwościa na zielone szaleństwo :)

    http://inmymind-jusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. ja też.. ja też... chce!
    fantas-magorum.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Chętnie dopisuję się, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  36. Dopisuję się i ja do listy wymiankowej :o)

    OdpowiedzUsuń
  37. Jestem na liście chociaż się nie zapisałam.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  38. Przepraszam Joasiu, chyba z rozpędu Cie wpisałam.. Już usówam :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Trafiłam na tę wymiankę w wyniku wędrówki po blogach i ciekawych linkach i bardzo chętnie dopiszę się do listy :)
    Pozdrawiam :) Kaja

    OdpowiedzUsuń
  40. Zielono mi... :)Przyłączam się i ja do wymianki. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  41. Z miłą chęcią i ja dołączę:) To mój pierwszy raz, więc jestem równie zielona jak Twoja wymianka:))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  42. kolejka już okazałą, ale im nas więcej tym ciekawiej :) więc zgłaszam się i ja:)

    OdpowiedzUsuń
  43. No to ja również.. numerek 41 :)

    OdpowiedzUsuń
  44. to i ja sie zapisuje;D pozdrawiam serdecznie www.escadox.bolox.pl

    OdpowiedzUsuń
  45. Oczywiście się zapisuję:)Dziękuję za zorganizowanie tej zabawy. Mamy z mężem sentyment do Irlandii:)

    OdpowiedzUsuń
  46. O rany rany, chyba zapomniałam zapisać się na wymiankę, mimo że banerek jest u mnie na blogu od kilku dobrych dni i wysłałam już dla Ciebie maila z danymi adresowymi. Ach ta moja zakręcona natura :D

    www.my-paranoid-personality.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. To moja pierwsza wymianka! :) Zielony to kolor nadziei więc ja również mam nadzieję, że przygotowany przeze mnie prezent spodoba się obdarowanej osobie. Postaram się z całych sił :)

    OdpowiedzUsuń
  48. No to jeszcze ja.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  49. kiedys mialam bzika na punkcie tego koloru:-) nawet pokoj mialam w zielonym kolorze... z checia sie zapisze na twoja wymianke:-)

    OdpowiedzUsuń
  50. ja też, ja tez... bardzo chętnie dołącze się do wymianki

    OdpowiedzUsuń
  51. Uwielbiam zieleń i z wielką przyjemnością zapisuję się na wymiankę!:-))

    KaJa
    http://mojadrugastronalustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. i aj sie chcetnie zapisuje

    OdpowiedzUsuń
  53. Zapisałam się z przyjemnością bo mam same wspaniałe doświadczenia z wymian. Nie wiem tylko czy czegoś nie pokręciłam przy zapisywaniu.Jeśli tak daj mi znać na adres anko58@o2.pl to się poprawię.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  54. Zapisuję się. Mam nadzieję, że wszystko zrobiłam dobrze. A z twojej wymiance "z sercem na dłoni" mam nadzieję, że wywiązałam się dobrze. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  55. I ja także chętnie dołączę :) spodobało mi się i to bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  56. jeśli można to ja chętnie dołączyłabym
    asiab18@poczta.onet.pl
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Ja się zapisuję :)))) Mam fajne zielone pomysły.

    OdpowiedzUsuń
  58. Uwielbiam wiosnę i kolor zielony, tym bardziej ochoczo dopisuję sie do zabawy. ;))

    OdpowiedzUsuń
  59. http://7anais7.blox.pl/html
    :)

    OdpowiedzUsuń
  60. proszę i mnie wziąść pod uwagę w wymiance:)
    już nawet mam część prezentu zrobioną

    OdpowiedzUsuń
  61. ja teŻ się piszę na wymianę

    OdpowiedzUsuń
  62. >>>>>>>>>>>>>LISTA ZAMKNIĘTA<<<<<<<<<<<<

    OdpowiedzUsuń
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...