Witajcie na moim blogu.

Cieszę się że tu trafiliście. Czy to z namysłem czy przez przypadek, mam nadzieję że to co tu zobaczycie choć troszeczkę sprawi wam przyjemność, badź w jakikolwiek sposób zainspiruje do tworzenia czegokolwiek :)

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz tu ślad swoich odwiedzin.

piątek, 20 stycznia 2012

Seria z recyklingu pt: "DŁUGIE"

Tak sobie przypomniałam, że kiedyś jak też tak dłuuuugo chorowałam,

siedząc w domu z nudów stworzyłam serię kolczyków z recyklingu :)
pod nazwą "DŁUGIE" ;)

Świetna zabawa przy tworzeniu gazetowych koralików.

Następnie pomalowałam je kolorowymi lakierami do paznokci...

i takie oto mam teraz kolczyki.










11 komentarzy:

  1. Bardzo fajne.Podobają mi się.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pamiętam będąc dzieckiem robiłam takie korale;-)
    Kolczyki są cudne;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super kolczyki!! Uwielbiam długie :D
    A tak mi na myśl przyszło powiedzonko, które kiedyś, gdzieś słyszałam "ciekawi ludzie nigdy się nie nudzą"
    Myślę, że jesteś idealnym przykładem na prawdziwość tego powiedzonka!
    Nawet w chorobie kreatywnie działasz!!
    Brawo :))

    OdpowiedzUsuń
  4. nr 3 i nr 6 są super! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale pomysłowe!! I super się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne dlugaski :))) Ciekawa metoda o ktorej nigdy nie slyszalam.Moj wybor to 1,5 i 7.

    OdpowiedzUsuń
  7. super zastosowanie i pomysłowości pozazdrościć:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa.
Zapraszam ponownie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...