Witajcie na moim blogu.

Cieszę się że tu trafiliście. Czy to z namysłem czy przez przypadek, mam nadzieję że to co tu zobaczycie choć troszeczkę sprawi wam przyjemność, badź w jakikolwiek sposób zainspiruje do tworzenia czegokolwiek :)

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz tu ślad swoich odwiedzin.

środa, 25 stycznia 2012

Paczuszki wysłane.. i zagadka ;)

Witam serdecznie moje nowe obserwatorki jak również stałych bywalców.

Ku uciesze niektórych blogowiczek chciałam Was powiadomoć,
że dziś wysłałam część paczuszek do osób które wygrały u mnie w zabawie łapania licznika.. 

Również wysłalam jedną niespodziankę do osoby która... 
a nie powiem Wam.. same zobaczycie.

Mam nadzieję, że paczuszka dojdzie i ta osóbka pochwali się co dostała i z jakiej okazji :)


A dla Was mam zagadke, czy zgadniecie do kogo wysłałam niespodzianke?

A jeśli ktoś zgadnie, to może jeszcze jedną niespodziankę wyslę ;)

Na Wasze odpowiedzi czekam do piątku do godziny 23:59
(no chyba że paczka dojdzie wcześniej i ta osóbka się ujawni)

Ależ ja lubie obdarowywać Was prezentami.
Chyba powinnam urodzić się Świętym Mikołajem :)))


15 komentarzy:

  1. Może do Joanny z bloga plecionki joanny?Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Paczuszki wyglądają kusząco... ale nie mam pojęcia komu wysłałaś :( Nie znam Was jeszcze zbyt dobrze :/
    Obiecuję się poprawić w tym roku!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana, ja też dopiero co poznaje Was pomalutku.. i też nie znam jeszcze wszystkich, ale stram się poznać choć troszkę, zostawiając komentarz, obserwując czy nawet tworząc coś dla Was podczas wymianek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hmmm, też typuję, że do Joanny z okazji urodzin.....

    OdpowiedzUsuń
  5. Pewnie zepsuję Ci niespodziankę, która poleciała do Asi z bloga Plecionki Joanki. Asia 27. 01 ma URODZINY. Może podarujmy Jej chociaż życzenia w komentarzach... co Wy na to?
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie moge wam podpowiedzieć czy dobrze typujecie czy nie.. bo dałam wam czas do piątku :) Ale nawet jeśli paczka do piątku nie dojdzie, a Wy nie traficie nie bedę mogła Wam powiedzieć żeby nie zepsuć niespodzianki.. Chociaż boję się że niestety na piątek nie dojdzie :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Obstawiam Joasie z Plecionki Joanki ma 27 urodzinki:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. A może ta mała koperta jest niespodzianką i to dla mnie :)))
    Spokojnej nocy.

    OdpowiedzUsuń
  9. A może do mnie, bo marzę o serwetkach z miastami ;P

    OdpowiedzUsuń
  10. Z okazji urodzinek Joasi:)A może do mnie z okazji tej,że jestem 100 obserwatorem:):)

    OdpowiedzUsuń
  11. najlepiej jakby kazdy powiedzial ze "do mnie", hihi no ciekawe, co nabroilas w tych paczuszkach

    OdpowiedzUsuń
  12. Czy Ty kiedyś śpisz?
    Ja nie nadążam za twoimi postami... za zabawami też...
    :)

    OdpowiedzUsuń
  13. A do mnie już jedna z tych paczuszek przyleciała :)) Zgadłam, że jedna do mnie, pomyliłam się tylko co do wielkości. Ależ się cieszę, choć na razie tylko z paczuszki. Ekscytacje jakie są przy otwieraniu oddałam mojej córci... taką mamy umowę, to jest premia za pomoc. Ależ się urządziła he, he
    Wiem, że są serwetki, tylko jakie??? Jest coś jeszcze...
    Pochwalę się ok. godz. 15.00
    Madziu wielkie dzięki, wpadnę tu jeszcze :))

    OdpowiedzUsuń
  14. ZUza.. tak to jest jak człowiek ma za dużo pomysłów.. i nie wie co z nimi zrobić..
    A co do spania.. tak śpie.. czasami 3-4 godzinki i dalej do tworzenia..No dobra ide dalej robić ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. no to tak jedna paczuszka dla mnie ;-) dwie pozostałe też za licznik, a czwarta dla kogoś kto pozostawił setny czy też tysięczny komentarz ;-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa.
Zapraszam ponownie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...