Witajcie na moim blogu.

Cieszę się że tu trafiliście. Czy to z namysłem czy przez przypadek, mam nadzieję że to co tu zobaczycie choć troszeczkę sprawi wam przyjemność, badź w jakikolwiek sposób zainspiruje do tworzenia czegokolwiek :)

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz tu ślad swoich odwiedzin.

środa, 25 stycznia 2012

ART PIASKOWNICA - GD CALL

No i zgłosiłam swoją kandydaturę do GD ART-PIASKOWNICY

Właśnie trwa nabór!!!

Może ktoś z Was jest jeszcze chętny? :)

Ja spróbuje.. a co.. do odważnych świat należy!


"Art-piaskownica otwiera swe podwoje i zaprasza do siebie gości: na dobrą kawę z ręcznie malowanej filiżanki, na malarski kwadrans nad kartką białego papieru, na pogaduchy przy zszywaniu ozdobnej poduszki.
Jednym słowem chciałybyśmy wybrać spośród Was kilka osób, które czasowo zagoszczą w naszej piaskownicy. Każda z wybranych raz w miesiącu, jednorazowo poprowadziłaby wybrane przez siebie wyzwanie.
Jedna osoba, jeden miesiąc, jedno wyzwanie.
Na początku chciałybyśmy wybrać 5 osób. Prosimy Was o zgłaszanie swoich kandydatur (macie na to tylko tydzień czasu!) - czyli wklejanie linków do swoich blogów."

2 komentarze:

Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa.
Zapraszam ponownie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...