Witajcie na moim blogu.

Cieszę się że tu trafiliście. Czy to z namysłem czy przez przypadek, mam nadzieję że to co tu zobaczycie choć troszeczkę sprawi wam przyjemność, badź w jakikolwiek sposób zainspiruje do tworzenia czegokolwiek :)

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz tu ślad swoich odwiedzin.

wtorek, 10 stycznia 2012

Wygrane candy w Kurniku Domowym

Kochani muszę się pochwalić, no poprostu muszę!!!

Dziś rano do moich drzwi dobijał się listonosz, pukał i drzwonił i dzwonił i pukał, bo wiedział że zawsze jestem w domu.. no raczej zawsze jestem... póki co. 

A że złapało mnie jakieś małe przeziębienie to zbierałam się troche wolniej niż zwykle... 
Otwieram... a tu mój kochany listonosz ma dla mnie paczuszkę!!!

Od Marzenki z wygranego u niej CANDY w Kurniku Domowym


Otwieram paczuszkę a tam tyle wspaniałości!!! 



Ustaliłam z Marzenką co chcę sobie wybrać z jej sklepiku do kwoty 50zł. wg.wygranej. 

Wybrałam sobie wspaniale serduszka, ale w paczuszce było DUUUUŻOOO więcej serduszek niż się spodziewałam!!

Kochana Marzenko Bardzo Ci serdecznie dziękuję z całego mojego serduszka!!!



Ogromna radość trwa do tej pory, a uśmiech nie schodzi mi z twarzy..
zwłaszcza jak patrze na te cudne serduszka, 
materiały które są fantastyczne w dotyku.. i te wzorki..



Już nawet wiem co uszyję z jednego z nich.. i to na dodatek znalazłam wykrój i wzór w tym pięknym magazynie, który również był wygraną w zabawie.



WIELKIE DZIĘKI JESZCZE RAZ!!!

Oby każdy miał tyle radości i szczęścia co ja dziś rano :)



11 komentarzy:

  1. Od rana masz świetny humor, niech takie poranki zdarzają ci się częściej!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wysyłam Ci gratulacje i moją zazdrość.
    Śliczności sobie wybrałaś :)
    I dobrze jak wygrane candy doleci, ja niestety nie miałam tyle szczęścia :(
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje. Wszystko piękne :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje!!!
    Piękne rzeczy trafiły do Twoich rąk.

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje. Cudowności wygrałaś:))))

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluje wspaniałych prezentów i serduszka i materiały godne zazdrości.

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję i zazdroszczę :) Piękne nagrody :) Czekamy na kolejne Twoje prace:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Naprawdę cudności! Gratulacje wielkie! Pozdrawiam! aga

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz szczęście kochana!!!
    Gratuluję!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa.
Zapraszam ponownie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...