Witajcie na moim blogu.

Cieszę się że tu trafiliście. Czy to z namysłem czy przez przypadek, mam nadzieję że to co tu zobaczycie choć troszeczkę sprawi wam przyjemność, badź w jakikolwiek sposób zainspiruje do tworzenia czegokolwiek :)

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz tu ślad swoich odwiedzin.

wtorek, 31 stycznia 2012

Prywatna wymianka nr 1

Muszę się wam pochwalić moją pierwszą prywatną wymianką.

Jakiś czas temu napisała do mnie Polcia z bloga Polciowe twórczości z chęcią prywatnej wymianki serwetek.

No i udało się. Wymianka zakończona sukcesem.

Ja wysłałam dla niej takie oto serwetki o które prosiła:


i dorzuciałam kilka włochatych złotych bąbelków
oraz dwie najnowsze serwetki które zakupiłam ostatnio.


A w zamian dostałam takie,
+ małe "conieco" :)


Dziękuję bardzo 

Fajna wymianka co nie?

Już dostałam kolejną prywatną wymiankę
tylko że moja paczuszka jeszcze nie dotarła więc jutro się pochwale.

13 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne serwetki:) teraz trzeba coś nowego stworzyć:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kobieto, ależ ty płodna jesteś w tych postach! Kilka dni mnie nie było i nie wiem od czego zacząć! Podziwiam Cię bardzo! Nie mogę doczekać się zielonej wymianki! Uściski wielkie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Super wymianka,serwetki z miastami są cudne.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniała wymianka. Superowe serwetki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj cuda ! Jakbyś była chętna na wymiankę to zapraszam :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam nadzieję, że serwetki będą dobrze służyły! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajna ta wymianka :) Ja dawno nie robiłam nic z decoupagu, ale zazdroszczę wam tych serwetek. Chyba zacznę znowu coś tworzyć ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajna, fajna :) A jeszcze fajniesze jest Twoje tempo! Jak Ty to robisz :D

    OdpowiedzUsuń
  10. @ monroma nie mam zielonego pojęcia jak.. jakoś tak samo wychodzi.
    Własnie siedze nad skrzyneczką.. jutro wam pokaże.. mam nadzieje że zdąże :) bo to na zamowienie :)) Kamili

    OdpowiedzUsuń
  11. Super wymianka :)
    Czekam na skrzyneczkę.
    Dobranoc lub raczej miłej pracy he, he

    OdpowiedzUsuń
  12. hihihi ja zawsze mam jakies zadanie dla każdego ;) Komplecik siedzi i czeka na wysłanie ;) także nie mogę sie doczekać efektu. Serwetki sa extra ;D Musisz koniecznie coś z nimi zrobić żeby nacieszyc nasze oczy ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. Serwetki cudne, na pewno same piękności stworzysz :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa.
Zapraszam ponownie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...