Witajcie na moim blogu.

Cieszę się że tu trafiliście. Czy to z namysłem czy przez przypadek, mam nadzieję że to co tu zobaczycie choć troszeczkę sprawi wam przyjemność, badź w jakikolwiek sposób zainspiruje do tworzenia czegokolwiek :)

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz tu ślad swoich odwiedzin.

wtorek, 24 stycznia 2012

"Wspomnienie Toskanii"


Witajcie!

Musze się Wam czymś pochwalić..

Wczoraj i dzisiaj zabrałam się znów za moje owijane korale!!!

Inspirując się zdjęciami stworzyłam śliczne naszyjniki...

pt. " WSPOMNIENIE TOSKANI"

Oto zdjęcia mojej inspiracji:

 (zdjęcie z internetu)
 (zdjęcie z internetu)


Niestety nie pokażę Wam zdjęć ukończonego naszyjnika.. a tylko w trakcie pracy..

Chciałam zrobić zdjęcia ale:
> po pierwsze - światło mam fatalne, a przy sztucznej lampie kolory są przekłamane, a nie chce takich zdjęć wrzucać, więc jutro od rana zabieram się za fotografowanie :)

> po drugie nadal tworze.. produkcji nie przerywam..
już mam 7 różnych naszyjników!!! 
więc wkrótce pochwale się całą kolekcją :)

A teraz tylko fragmencik jednego naszyjnika koralowego...

...drewniane korale i jedwab...


14 komentarzy:

  1. Wygląda ciekawie:) czekam na resztę

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne kolory!!
    Jutro z samego rana jestem u Ciebie na blogu zobaczyć wszystko! :)
    Dobrej nocy!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana Agnes.. z samego rana to ja bede walczyć z aparatem i moimi modelami :)
    Więc najwsześniej popołudniu jak się uda :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekamy na chwalenie.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pejzaże piękne, więc naszyjniki też będą:) Z niecierpliwością czekam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Z niecierpliwością czekam na efekty :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczności, jesteś wszechstronna :) zazdroszczę talentu
    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapowiada się ciekawie, będę obserwować z przyjemnością :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne zdjęcia,
    a naszyjnik jak powstanie będziemy do niego wzdychać :))
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  10. piekne wdoki i naszyjnik zapowiada sie bardzo intersujaco :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Już nie mogę się doczekać! Zapowiada się świetnie :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. oj już jestem ciekawa jakie będą efekty końcowe. A do TOskani bardzo bym chciała pojechać. Jest to jedno z moich marzeń :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękne krajobrazy... Nie dziwię się, że Cie inspirują. Czekam na zdjęcia naszyjników:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa.
Zapraszam ponownie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...