Witajcie na moim blogu.

Cieszę się że tu trafiliście. Czy to z namysłem czy przez przypadek, mam nadzieję że to co tu zobaczycie choć troszeczkę sprawi wam przyjemność, badź w jakikolwiek sposób zainspiruje do tworzenia czegokolwiek :)

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz tu ślad swoich odwiedzin.

środa, 18 stycznia 2012

Wyzwanie KolorTon-Biały w Kreatywnym Kufrze

Udało mi się wreszcie skończyć moje dzierganki które robiłam na

Wyzwanie KolorTon-Biały organizowane w Kreatywnym Kufrze.


Zajeło mi to co prawda więcej czasu niż sądziłam,
ale to wszystko przez tą chorobę.. 
szydełko poprostu leciało mi z rąk.. 

No ale skończyłam... udało się :)

Delikatnie je nakrochmaliłam,
żeby były sztywniejsze i nie wyginały się w każdą stronę będąc noszone w naszych uszkach ;) 

Wykonane:
z białego kordonka, 
naszyte perełkowe koraliki
i srebrne bigle.





Zastanawiałam się czy ich nie podszyć od tyłu filcem albo białą skórą tak jak inne moje kolczyki haftowane i szydełkowe...z tej serii, żeby były takie pełniejsze.. 
ale jednak postanowiłam zostawić je tak jak widzicie,
ponieważ są takie delikatne i pięknie się prezentują.

20 komentarzy:

  1. Śliczne kolczyki :)
    Życzę powodzenia, właściwie tych życzeń te kolczyki nie potrzebują.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj nie podszywaj! Są takie delikatne! Piękne! Cały ich urok!
    Kochana, daj mi znać czy wszystkie kryteria do wymianki spełniłam, wszak to moje pierwsze kroki. Bardzo bym chciała się popisać! Pozdrawiam cieplutko! aga

    OdpowiedzUsuń
  3. No też stwierdziłam że takie są śliczne i urocze :)
    Ale niektóre czasami trzeba podszyć, chociaż do tych to chyba nie pasuje.
    Dzięki za opinie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne są, takie delikatne

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne kolczyki, nie podszywaj takie są delikatne, że niczego nie potrzebują.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne,nie trzeba ich niczym podszywać.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne kolczyki!!! Właśnie się zastanawiam dlaczego jeszcze nigdy nie robiłam szydełkowych?

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne ; ** Też mam takie koraliki:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne są!! Wyglądają jak prawdziwe śnieżynki!! Delikatne i kruche!! Miodzio! :D
    ps. pozostałe też są olśniewające!!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne są:)Takie delikatne:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudne :))))))) takie lekkie i ... jak lukrowane...

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne kolczyki, delikatne i subtelne :) Chyba muszę się na nowo polubić z moim szydełkiem...:D Hmm tylko gdzie ja je dałam :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. ślicznusie kolczyczki ... takie delikatne, subtelne, dziewicze :)
    życzę powodzenia i pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  14. kolczyki super powodzenia życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  15. piękne, bardzo delikatne i niech takie zostaną.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa.
Zapraszam ponownie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...