Witajcie na moim blogu.

Cieszę się że tu trafiliście. Czy to z namysłem czy przez przypadek, mam nadzieję że to co tu zobaczycie choć troszeczkę sprawi wam przyjemność, badź w jakikolwiek sposób zainspiruje do tworzenia czegokolwiek :)

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz tu ślad swoich odwiedzin.

czwartek, 26 stycznia 2012

Od rana niespodzianki!!!

Dziewczyny przypominam o waszych prezencikach i paczuszkach wymiankowych.
Niektóre z Was już wysłały swoje paczuszki. 

Ale przypominam również, że chwalić się będziemy w Walentynki!!!

Proszę Was także o przesłanie do mnie zdjęcia Waszego prezentu żebym mogła przygotować galerię zdjęć i zrobić podsumowanie tej zabawy :)



A ja dziś od rana znów miałam niespodzianki!!!

Dostałam prezencik-niespodzianke od kgosi, czyli nagroda za zgadywanke...
  • Prześliczne kolczyki; 
  • Czerwoną borszkę kwiat w ślicznym serduszkowym woreczku;
  • Cudną karteczkę :)
  • i słodkości... 
Dziękuję Ci Gosiu!


i druga ogromna paczka na którą czekałam aż od grudnia...
z wygranego candy W kalejdoskopie twórczości.

(zdjęcie zapożyczone od zetk@Art)

**********************************************

A teraz pokaże wam co było w jednej z tych paczuszek,
bo wiem że już dotarła do odbiorcy..
zaskoczona jestem że tak szybko..
no POCZTA POLSKA się spisała na medal !!!

Jedna z paczuszek powędrowała do joanny:) 
za największą liczbę odwiedzin mojego bloga od początku istnienia bloga do 17 stycznia 2012 :)



No to zostało jeszcze kilka paczuszek... ciekawe czy już dotarły ;)


5 komentarzy:

  1. I to wszystko jest moje!!! Cudne serwetki, kolczyki i reszta :)))
    Super, że pokazałaś zawartość,
    bo nie mogłam już patrzeć na zamkniętą paczuszkę :)
    WIELKIE DZIĘKI :):):)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z wrażenia zapomniałam napisać, że Ty też dostałaś cudne prezenty :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne prezenty.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję! :))
    Prezenciki cudne!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa.
Zapraszam ponownie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...