Witajcie na moim blogu.

Cieszę się że tu trafiliście. Czy to z namysłem czy przez przypadek, mam nadzieję że to co tu zobaczycie choć troszeczkę sprawi wam przyjemność, badź w jakikolwiek sposób zainspiruje do tworzenia czegokolwiek :)

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz tu ślad swoich odwiedzin.

sobota, 21 stycznia 2012

ZAKUPY

No to dostałam od jednej z was informacje o pierwszej wysyłce z "Wymianki z sercem na dłoni".

Jedna z was już wkrótce dostanie paczuszke :)

- pamiętajcie jednak, że paczuszkami chwalimy się dopiero 14 LUTEGO!!! 

Przypominam również o zrobieniu zdjęcia przed zapakowaniem i wysłaniem,

oraz o przesłaniu na mój email potwierdzenia nadania przesyłki.


A teraz pochwalę się wam jaki zrobiłam dziś zakup.

Nie mogłam już wysiedzieć w domu po tym tygodniu.. aż mnie nosiło...
i wybrałam się z siostrą do jednego z krakowskich centrów handlowych. 

Chodząc i zwiedzając różne sklepiki, najbardziej ciągło mnie oczywiście do pasmanterii,
sklepów hobbystycznych i innych takich z różnymi drobiazgami... ahh.. same wspaniałe rzeczy tam były.

Ale mi udało się wypatrzeć tą.. a raczej te fantastyczne serwetki z nietypowym wzorem.
Strasznie mi się spodobaly i postanowiłam je kupić bez względu na cenę..
a powiem szczerze że nie były tanie :(
ahh.. czego to człowiek nie robi dla hobby. :)))
Piękny wzór do decoupage.





8 komentarzy:

  1. Serwetki cudne, ja zaczynam dopiero przygodę z decoupagem, mam nadzieję, że coś fajnego uda mi się zrobić.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne serwetki, mam takie ale tylko po jednej :) Dopiero zaczynam swoją przygodę z decoupage i na razie szkoda mi na pierwsze próby ich wykorzystać ;) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Serwetki rzeczywiście rewelacyjne.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Serwetka cudna :) mam nadzieję, że pochwalisz się co stworzyłaś z jej udziałem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj, kusisz, żeby sie zgłosić na prywatną wymiankę, kusisz ;) Ale poczekam najpierw na losowanie Twojego Candy

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne, piękne, nie ukrywam, mam na nie chrapkę...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Super te serwetki, skrzyneczka z takimi motywami byłaby świetna:) już nie wspomnę o biżuterii:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa.
Zapraszam ponownie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...