Witajcie na moim blogu.

Cieszę się że tu trafiliście. Czy to z namysłem czy przez przypadek, mam nadzieję że to co tu zobaczycie choć troszeczkę sprawi wam przyjemność, badź w jakikolwiek sposób zainspiruje do tworzenia czegokolwiek :)

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz tu ślad swoich odwiedzin.

poniedziałek, 9 stycznia 2012

WAŻNE!!! UWAGA!!!

Dziewczyny,
błagam Was zwracajcie na to uwagę!!!

Piszcie do takich osób z upomnieniem
i same nie popełniajcie takich błędów!!!!! 

Właśnie trafiłam na bloga, gdzie zostało zrobione zdjęcie z wymianki wraz z adresem nadawcy i odbiorcy!!!
Napisałam upomnienie do tej osoby (pomijam fakt że ta osobia chce wziąść udział w mojej wymiance - zastanawiam się nad tym :( ) 

Jeśli na zdjęciu jest podany Wasz adres to ok. 
To wasza sprawa, wasze dane osobowe.

Ale uszanujcie dane innych!!!

Sama organizuję wymiankę i czuję się rownież odpowiedzialna za te osoby które biorą w niej udział.
Nie chciałabym żeby ktoś opublikował zdjęcie paczki z moim adresem u siebie na blogu. 

Szanuję wasze dane osobowe i to, że wysłałyście do mnie wasze adresy zostawiam tylko dla siebie.
Nie podaje tego dalej, nie wysyłam, nie publikuje, nie używam do innych celów!!! tylko pośredniczę w zabawie żeby przekazać wasz adres parze wymiankowej.

Napewno nie chciałybyście być ofiarą jakiegoś oszusta, bo to nie jest przyjemne.. a w sieci takich nie brakuje.

Na moim pasku bocznym widnieje wiadomość, ale może nie dociera ona do wszystkich.
 
Dlatego przypominam ją jeszcze raz: 

"UWAGA!!! WAŻNE!!!
Proszę skopiujcie i zamieście na swoich blogach, aby dotarło do wszystkich osób blogujących.
Nie pokazujmy adresów prywatnych na blogach, np.chwaląc się na blogu fotkami z paczkami, które wysyłamy z wymianki, bądź z candy, z adresem widocznym do odczytu jak na dłoni. 
Oszustów internetowych nie brakuje i ktoś może nasze adresy wykorzystać w niecny sposób. 
Chrońmy i szanujmy dane adresowe innych."
~tekst pochodzi z blogu: 
http://szydelkolandia.blogspot.com/

8 komentarzy:

  1. Witaj.
    Też kiedyś pisałam do takiej osoby ze słowami sprzeciwu, mój komentarz był usuwany dwukrotnie. Ja nie chciałabym zobaczyć swojego adresu na cudzym blogu. Jeżeli zostawisz tę osobę to mnie usuń...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Oczywiście nie zamierzam nikogo narażać na późniejsze problemy, dlatego jeśli macie na swoich CZARNYCH LISTACH takie osoby to bardzo proszę o kontakt na mój email. Nie chciałabym nikogo pochopnie oskarżać, ani wyrzucać dlatego proszę Was o pomoc.

    OdpowiedzUsuń
  3. BArdzo odpowiedzialnie postąpiłaś. Powinnas od razu usunąć taką osobe, niesttey idiotów w sieci nie brakuje bo ja nie wiem jak inaczej nazwać taka osobę. Tak samo apeluje o ZAANGAŻOWANIE w tworzenie paczek wymiankowych. JA nie umiem robić kartek ale siedziałam wczoraj i przyklejałam małe brylanciki na kształt serca żeby moja wylosowana koleżanka miała ładny dodatek, sam prezent też wykonuje rzetelnie tak by sprawił radość. Nie róbmy nic byle jak. To nie oskarżenie ale prośba bo właśnie dostałam maila od koleżanki bardzo rozczarowanej wymianą. Siedziała robiła naszyjnik no extra na prawdę i co? dostała jakieś zwykłe kolczyki typu kulka i bigiel. I nie wiem jak ją pocieszyć.

    OdpowiedzUsuń
  4. Popieram wasze wypowiedzi a co do wymianek to jak sie juz zapisuje-to jest moje zdanie-to sie trzeba przyłozyć i wysłać na temat wymianki

    OdpowiedzUsuń
  5. O jej! Z tym ujawnieniem danych osobowych na blogu to lekkie przegięcie! Nie znajomość prawa nie zwalnia z odpowiedzialności! NO ja bym na takie coś nie wpadła! Trzeba trochę pomyśleć!

    A co do wymianek...hmmm...Tak jak napisała Kamila, że ktoś jest rozczarowany...znam to uczucie. Bo nawet jeśli są to tylko zwykłe kolczyki z kulką i biglem, to niech to chociaż będzie z dobrych materiałów. BO nie oszukujmy się, są najzwyklejsze bigle i kulki, ale są też równie niezwykle urokliwe, zrobione z lepszych materiałów i efekty ich mogą być bardzo zaskakujące :) Ale ludzie są różni i tego nie zmienimy!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. No macie racje, można zrobić prostą, zwyką rzecz, ale w taki sposób żeby była zaskakująco efektowna i robiła wrażenie.Kiedyś mi się to udawało..mam nadzieje że nie wyszłam z wprawy :))
    Powiem wam jeszcze że własnie dostałam paczuszke z wygranego CANDY!!! i strasznie się cieszę!!! Oby nasze wymianki też taką radość u wszystkich wywołały. Później wrzuce foto-relacje. Narazie się muszę nacieszyć!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana sprawdź ten link jak organizujesz wymiankę:
    http://szafacw.blogspot.com/2010/05/czarna-lista-organizujesz-wymiane.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Kamilko już sprawdzałam, póki co nikt z osób zapisanych u mnie na szczęscie tam nie jest wpisany i mam nadzieje że nie będzie. Pisałam również do prowadzących tamtego bloga, więc jest ok. Dzięki za zainteresowanie. :) Napewno będzie fajna zabawa.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa.
Zapraszam ponownie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...