Witajcie na moim blogu.

Cieszę się że tu trafiliście. Czy to z namysłem czy przez przypadek, mam nadzieję że to co tu zobaczycie choć troszeczkę sprawi wam przyjemność, badź w jakikolwiek sposób zainspiruje do tworzenia czegokolwiek :)

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz tu ślad swoich odwiedzin.

piątek, 13 stycznia 2012

UWAGA OSZUSTKA

Znów sobie tak przeglądami i przeglądam.. i trafiłam na wydaje mi się dość ważną informacje.

Niedawno też pisałam o problemie z danymi osobowymi, ale tym razem chodziło już o pieniądze.

Na blogu Pasja Kati znalazłam wpis o oszustcie: 


Zapoznajcie się proszę z tym tekstem żebyśmy i my nie zostały oszukane. 

Tak jak kiedyś również pisałam, oszustów w siecie nie brakuje... czekają na nasz moment słabości, dobrego serca i wykorzystują to.

NIE DAJMY SIĘ!!!

W mojej wymiance bierze już udział 60 osób. 
To naprawde sporo i nie jestem w stanie wszystkich sprawdzić. 
Odwiedziłam wszystkie blogi osób zapisanych do zabawy, choć nie jestem w stanie wyłapać wszystkiego..
Nie jestem w stanie wszędzie zostawić komentarz za co wybaczcie mi. 

Ale jeśli któraś z tych osób wydaje Wam się podejrzana bardzo proszę o kontakt na emaila.


***************************************************

A teraz troche z przyjemności.. 

U mnie syyyyyyyyyyypieeeeeeeeeeeeee ŚNIEG!!!!

Już w sumie zapomniałam jak to jest.. :)) 

ale Pani Zima zawitała i do Krawowa!!!!


2 komentarze:

Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa.
Zapraszam ponownie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...