Witajcie na moim blogu.

Cieszę się że tu trafiliście. Czy to z namysłem czy przez przypadek, mam nadzieję że to co tu zobaczycie choć troszeczkę sprawi wam przyjemność, badź w jakikolwiek sposób zainspiruje do tworzenia czegokolwiek :)

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz tu ślad swoich odwiedzin.

piątek, 27 stycznia 2012

Szczęśliwe korale???

Dziś byłam na spotkaniu w sprawie pracy...
jeśli mnie przyjmą to już nie będę miała tyle czasu na tworzenie :(

No więc nadrabiam jeszcze teraz :)

Mam nadzieję, że ten komplecik przyniesie mi szczęście,
bo wczoraj go zrobiłam, a dziś założyłam żeby wyglądać elegancko i modnie. 

No więc trzymajcie kciuki w poniedziałek będe miała odp. (mam nadzieję)

Powiem w sekrecie, że jadąc w tramwaju, co po niektóre panie, patrzyły na mnie i lekko się uśmiechały. Panowie zresztą też ;) 

Myślicie że się podobały? :)












20 komentarzy:

  1. Życzę Ci tej pracy.Na tworzenie znajdziesz czas - kosztem snu na ten przykład... ;)
    Kre-Akcja (nie chce mi się logować)

    OdpowiedzUsuń
  2. Komplet świetny, mam nadzieję, że Twoje czary zadziałają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Panie na pewno spoglądały z zadrością za takim pięknym kompletem a panowie to wiadomo - raczej biżuteria to ich mało interesowała :)
    p.s. pożycz mi szczęśliwych korali na wtorkową rozmowę o pracę. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. @ pesymistka13 - zapraszam, bardzo chętnie podzielę się moim szczęściem z Tobą.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne są:)Trzymam kciuki:)Powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Trzymam kciuki za pracę!! :)
    A korale na bank się podobały, są przecudne!!
    ps.panowie to się uśmiechali raczej do Ciebie a nie do korali :D
    Buziaki i miłego weekendu!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Trzymam kciuki za pracę!! :)
    A korale na bank się podobały, są przecudne!!
    ps.panowie to się uśmiechali raczej do Ciebie a nie do korali :D
    Buziaki i miłego weekendu!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Takie korale na pewno załatwią ci prace :) 3mam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne korale:) trzymam kciuki:)

    OdpowiedzUsuń
  10. na pewno sie podobało bo jets sliczny i oryginalny :) Trzymam kciuki zebys dostala ta prace :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Trzymam kciuki!!! Na pewno Ci się uda, a biżuteria piękna:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Na pewno się podobały.. urocze są;)

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczne, oby przyniosły szczęście!

    OdpowiedzUsuń
  14. Myślę że się bardzo podobały;))

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne :)
    Ja jestem ciekawa jaka płeć przeprowadzała rozmowę w sprawie tej pracy :D
    Jak facet to na bank odpowiedź będzie pozytywna :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziękuje Wam. Miło słyszeć że Wam też się podobają
    @ monroma - no rozmowa była z kobiętą.. ale jej się chyba też podobały :)

    OdpowiedzUsuń
  17. jeżeli od korali zależy przyjęcie to masz jak w banku- są przepiękne i właśnie dzisiaj tłumaczyłam koleżance, że takie muszę sobie koniecznie zrobić tylko nie potrafiłam pokazać palcem- a teraz jest!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa.
Zapraszam ponownie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...