Witajcie na moim blogu.

Cieszę się że tu trafiliście. Czy to z namysłem czy przez przypadek, mam nadzieję że to co tu zobaczycie choć troszeczkę sprawi wam przyjemność, badź w jakikolwiek sposób zainspiruje do tworzenia czegokolwiek :)

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz tu ślad swoich odwiedzin.

piątek, 27 stycznia 2012

Korale c.d.

Po raz kolejny naoglądałam się tyle wspaniałych blogów ze scrapbookingiem.. 
ahh. oglądam i wzdycham i napatrzeć się nie mogę.. 
Zadaje sobie tylko pytanie: "dlaczego jeszcze tego nie umiem..???"

Zabieram się za naukę :) 
Musze wybrać się na jakiś kurs, szkolenie,
albo coś co choć troszeczkę wytłumaczy mi na czym to polega i z czym sie to je ;)

Niestety sama od siebie się tego nie nauczę :( 

Jest ktoś chętny kto mi pomoże w zrozumieniu zasady tworzenia scrapbookingu?

Proszę pomóżcie, czekam na wasze podpowiedzi.

******************************************************

A teraz ciąg dalszy moich korali.

Moją inspiracją tym razem było to zdjęcie z Galerii Oer-Wout 




Efekt... oceńcie sami:










12 komentarzy:

  1. Wyjątkowo piękna biżuteria o zachwycających barwach.

    OdpowiedzUsuń
  2. PIĘKNE!!!!!
    A scrapbooking nie jest taki trudny ;)
    Jeśli masz pytania dawaj na gg :)
    1409173 - mój numer :)
    buziaki! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. ale śliczności - i korale i kolczyki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolory wspaniałe,biżuteria świetna.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe korale. Bardzo mi sie podobają.

    OdpowiedzUsuń
  6. Korale po prostu rewelacja, w moich kolorach :) a jeżeli chodzi o scrapowanie to dopiero się uczę, są fajne tutoriale na blogach , posprawdzam i podeślę linki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne korale, to odbicie obrazka :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuje Tami, będę wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa.
Zapraszam ponownie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...