Witajcie na moim blogu.

Cieszę się że tu trafiliście. Czy to z namysłem czy przez przypadek, mam nadzieję że to co tu zobaczycie choć troszeczkę sprawi wam przyjemność, badź w jakikolwiek sposób zainspiruje do tworzenia czegokolwiek :)

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz tu ślad swoich odwiedzin.

sobota, 31 marca 2012

WYMIANKA KWIATOWA

Urodził mi się ostatnio kolejny pomysł na wymiankę.
Trochę taki wiosenny, bo wokół zaczynają kwitnąć pąki, a z nich cudne kwiaty...

Więc zapraszam was na Wymiankę Kwiatową

>>> WYMIANKOWE PARY <<<




Czyli przygotowujemy coś co będzie miało motyw kwiatów,
broszka w kształcie kwiatka,
notes z motywem kwiatowym,
torba z elementami kwiatuszków,
biżuteria z kwiecistymi koralikami... 
...słowem wszystko co ma w sobie kwiaty i zawiera motyw kwiecisty. 

Oto kilka inspiracji znalezionych w sieci


ZASADY:

 1) W wymiance mogą wziąć udział tylko osoby posiadające bloga, który jest porwadzony na bierząco
(średnio jeden wpis na tydzień!!! ewentualnie 3-4 wpisy w miesiącu)

 2) Zainteresowani proszeni są o pozostawienie komentarza z wyrażeniem chęci wzięcia udziału w wymiance, oraz adresem email, pod tym postem do dnia 18.04.2012r. (komentarze bez emaila nie będą brane pod uwagę). Zastrzegam sobie również prawo do wykluczenia niektórych osób z wymianki.
Ostateczna lista osób biorących udział w zabawie zostanie opublikowana 19.04.2012r.

3) Umieszczenie na swoim blogu podlinkowanego obrazka z informacją o wymiance.

 4) między 19.IV a 20.IV.2012 r. nastąpi losowanie wymiankowych par.
Pary wymieniają się między sobą adresami i danymi do wysyłki!!! 

 6) PREZENTY WYMIANKOWE MAJĄ SIĘ ZNALEŹĆ NAJPÓŹNIEJ DO DNIA 22 MAJA 2012r. U WYMIANKOWEJ PARY!!! Czyli należy je wysłać najpóźniej 18 maja 2012r.

7) Prezencikami wykonanymi i otrzymanymi chwalimy się na naszych blogach
od 22 maja.  


 Co powinno znaleźć się w przesyłce:

 I. coś ręcznie wykonanego przez nas koniecznie z motywem kwiatowym (haftowanego, uszytego, malowanego, wydzierganego... lub zrobionego jakąś inną techniką w której czujecie się najlepiej)
najważniejsze żeby był tam kwiat!!!.

II. słodziak – czyli coś co uprzyjemni nam cieszenie się prezencikiem np.: kawusia, owocowa herbatka, gorąca czekoladka, słodycze, itp…

III. przydasie – czyli coś co się każdemu przyda podczas tworzenia czegokolwiek ;)

Jeśli macie ochote dorzucić jeszcze coś od siebie, bardzo proszę, napewno sprawicie tym jeszcze większą radość osobie obdarowanej.



Jeśli osoby które zapiszą się na wymiankę, nie wywiążą się z ustalonych powyżej zasad zabawy,
zostaną wpisane na czarną listę.
Dopilnowanie terminu wysyłki, jak również wymiana adresu z wymiankową parą należy do Was.
W razie jakichkolwiek problemów bądź pytań proszę o kontakt. 


LISTA ZAPISANYCH:

1. Majalena - majalena79@wp.pl ( wpisy średnio codziennie )
2. kleks77 - marta.plaza7@gmail.com (wpisy średnio 1x na tydzień )
3. Bożenka - bozena.pod@interia.pl (wpisy średnio 2-3x w tygodniu )
4. Grodzia - kuzniaupominkow@vp.pl   (wpisy średnio 2-3x w tygodniu )  
5. AgapeArt - anieszka1000@gmail.com  (wpisy średnio 2-3x w tygodniu )
6. angeluS - angelussgv@gmail.com  ( wpisy średnio codziennie )
7. joanna:) - szycie@onet.pl  (wpisy średnio 2-3x w tygodniu )
8. Polcia - wszkatulce@gmail.com  ( wpisy średnio codziennie )
9. zamornik - zamornik@wp.pl  ( wpisy średnio codziennie )
10. Kamila - pomaranczoweokno@gmail.com  (wpisy średnio 2-3x w tygodniu )
11. Jagna - agusia.jagna@gmail.com  (wpisy średnio 1x na tydzień )
12. yolcia - yolka13@o2.pl  (wpisy średnio 2-3x w tygodniu )
13. Kre-Akcja - julsza@gazeta.pl  (wpisy średnio 2-3x w tygodniu )
14. kasiekw - kwasilewska78@gmail.com  (wpisy średnio 1x na tydzień )
15. edyta-sylwia - edyta.ow@wp.pl  ( wpisy średnio codziennie )
16. czarownicaczarownica@gmail.com   (wpisy średnio 2-3x na miesiąc )
17. Agnes - agnes7848@wp.pl  (wpisy średnio 2-3x w tygodniu )
18. bea - bea.artdecor@wp.pl  (wpisy średnio 1x na tydzień )
19. cohenna - cohenna@o2.pl  ( wpisy średnio codziennie )
20. Esterson - estersonus@gmail.com  (wpisy średnio 1x na tydzień )
21. Bożena - tojata2501@gmail.com (wpisy średnio 3-4x na miesiąc )  
22. Etoile - daria.krys@onet.pl  (wpisy średnio 2-3x w tygodniu )
23. ita01 - ita01@wp.pl (wpisy średnio 2-3x w tygodniu )
24. Isabell - izabelap23@gmail.com   (wpisy średnio 3-4x w tygodniu )
25. Muffinoowa - cudenka.z.modeliny@gmail.com (?)
26. Butterchilli - ankakruq@wp.pl  (wpisy średnio 2-3x w tygodniu )
 27. Komisarus - komisarus@gmail.com   (wpisy średnio 3-4x na miesiąc )
28. Emek - emek93@o2.pl  (wpisy średnio 1x na tydzień )
29. Diana - diana.art@o2.pl  ( wpisy średnio codziennie )
 30. Beata - phbero@wp.pl (wpisy średnio 2x w tygodniu )
31. Gosia - malgorzatagralka@wp.pl (wpisy średnio 2-3x w tygodniu )
32. Decokuferek - decokuferek@o2.pl  (wpisy średnio 3-4x na miesiąc )
33. zancia zaneta12081975@wp.pl   (wpisy średnio 4-5x na miesiąc )
34. pandzioszka - pupuncia@gmail.com   (wpisy średnio 2-3x w tygodniu )
 35. ovillo - ovillo@vp.pl  (wpisy średnio 2-3x w tygodniu )
 36. amlai - amlai@wp.pl  ( wpisy średnio codziennie )
37.Maximaczaplinska.21@gmail.com  (wpisy średnio 4-5x na miesiąc )
38. Bellart -  jooassia_bellart@o2.pl  ( wpisy średnio codziennie )
39. karola - karrrrola@wp.pl  (wpisy średnio 1x na tydzień )
40. Myszelka - myszelka7@gmail.com (brak wpisów - nowy blog) 
 41. Wiola - wiolinka83@gmail.com  (wpisy średnio 3-4x w tygodniu )
42. Iwona - iwo10@vp.pl  (wpisy średnio 4-5x na miesiąc )
43. Plecionki Joanki - joaper@gazeta.pl (wpisy średnio 2-3x w tygodniu )
44.Janeczkowo - janeczka33@wp.pl
 45. Anko - anko58@o2.pl


(informacja w nawiasach odnośnie częstotliwości wpisów jest tylko informacją dla mnie i innych - ale nie jest wyznacznikiem więc proszę się nie zrażać ani nie obrażać że wpisałam u kogoś -  "wpisy średnio 2-3x w tygodniu" - a ktoś zaczoł teraz bloguje np. codziennie. Brałam pod uwagę ogólnie częstotliwość wpisów, przeglądając bloga do kilkunastu wpisów wstecz i wyciągłam średnią ;)

NIE ZAPOMINAJCIE O ADRESIE EMAIL!!!!
komentarze bez emailu nie bedą brane pod uwagę!!!
PROSZĘ CZYTAJCIE ZE ZROZUMIENIEM TO CO PISZE!!!!

56 komentarzy:

  1. Z chęcią wezmę udział w wymiance :) już mam nawet kilka pomysłów na coś kwiatowego ;)
    marta.plaza7@gmail.com
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jak zwykle chętna na wymianki.
    bozena.pod@interia.pl
    Zapraszam na moją wymiankę. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. ja też bardzo chętnie się zapiszę:)
    kuzniaupominkow@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. jak kwiaty to ja też :) hehe większość moich prac związana jest z motywem kwiatowym :) banerek dodany:http://agpeart.blogspot.com/
    meil: anieszka1000@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  5. _____(♥✿♥)
    ______(♥✿♥)-Dziękuję
    ____(♥✿♥)-za wczoraj.
    __ (♥✿♥)-Dziękuję
    _ (♥✿♥)-za dzisiaj.
    _ (♥✿♥)-Dziękuję
    __(♥✿♥)-za jutro.
    __ (♥✿♥)-Dziękuję
    ____(♥✿♥)-że pamiętasz.
    ______(♥✿♥)-Dziękuję
    ________(♥✿♥)-że jesteś.
    Pozdrawiam ... Agata

    zapraszam na nowy blog http://agatuszka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Kusisz kusisz i ja się skuszę :) Zapisuję się
    angelussgv@gmail.com.
    I przy okazji zapraszam do siebie na wymiankę może też się skusisz :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. I ja jestem chętna, super zasady i temat też.
    szycie@onet.pl
    Miłego dnia :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. o ja też jestem chętna! w końcu coś, na co już teraz mam pomysł :D
    oby się udało być wylosowanym:P
    moj email wszkatulce@gmail.com

    przy okazji zapraszam do mnie na wiosennego cukierka wszkatulce.blogspot.com

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. oczywiście, że się zapisuję, bo coś kwiatkowego to jest temat, któremu bez problemu sprostam
    zamornik@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Witaj Majalena :)
    Ja zapiszę się ale za jakiś tydzień jak podszykuję już prezent :P
    Pozdrawiam http://cohenna.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też z chęcią wzięłabym udział :) ogromnie podoba mi się pomysł i już na wielu blogach podglądałam takie wymianki, ale jak dotąd nie brałam w nich udziału :)

    OdpowiedzUsuń
  12. o matuchno, ale temat supcio !
    kusisz kochana, oj kusisz :)))
    kurczę ... sama nie wiem ...!
    a co mi tam !!! czasu sporo, chyba dam radę ... dam radę na pewno !!!
    Zapisuję się z miłą chęcią !!!
    Pozdrawiam cieplutko :)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgłaszam się

    baner na dole bloga

    pomaranczoweokno@blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. i jeszcze mój mali :) agusia.jagna@gmail.com
    bo nie doczytałam wcześniej :)

    OdpowiedzUsuń
  15. witam:) i ja z chęcią zapiszę się na wymiankę:):) mój adres email: yolka13@o2.pl
    Pozdrawiam niebiesko☺

    OdpowiedzUsuń
  16. Dołaczam :) julsza@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. ja też jak zawsze chętna do wymianki
    kwasilewska78@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Witam :) Ja również bardzo chętnie się dopiszę to kwiatowej wymianki.

    Pozdrawiam cieplutko!

    edyta.ow@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. Muszę się zastanowić,ale kusisz oj kusisz.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak zwykle czytam Twoje posty ale nie wezmę udziału w wymiance bo nie mam wpisów na blogu na bierząco

    OdpowiedzUsuń
  21. ja też chcę się pobawić. Mój e-mail: czarownica@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  22. O!!!! To i ja chcę!!!!
    agnes7848@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  23. Tak się wymianką podjarałam, że o mailu zapomniałam ! sorry kochana !
    Już się poprawiam !!!
    bea.artdecor@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  24. Ech, zapisałabym się Majalenko, bo uwielbiam kwiatowe motywy, ale ciężko u mnie ostatnio z częstą aktywnością na blogu. Pozdrawiam Cię serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  25. To już mogę się zgłosić :)
    cohenna@o2.pl
    Pozdrawiam http://cohenna.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Witaj

    To byłaby kolejna wymianka u Ciebie:)
    Tylko nie wiem czy mnie przyjmiesz, bo posty uzupełniam nieregularnie, mam nienormowany czas pracy i nie zawsze siłę żeby coś napisać ale z wymianek wywiązuje się zawsze, więc jeśli mnie chcesz do zabawy to chętnie wezmę udział.
    Zapraszam do mnie - jutro ogłaszam CANDY:)
    estersonus@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  27. witam! i ja bym chciała choć to mój pierwszy raz i nie wiem czy potrafię zrobić wszystko tak jak należy- chodzi mi o podlinkowanie tego na moim blogu..kwiatów Ci u mnie pełno i wszystko jasne :) więc bardzo bym chciała w tej wymiance uczestniczyć....
    http://filciinnebozeny.blogspot.com/
    tojata2501@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  28. zapisuje się , oto mój mail : daria.krys@onet.pl, pozdrawiam i zapraszam do mnie na candy

    OdpowiedzUsuń
  29. to i ja się zapiszę:) z chęcią na twoją wymiankę:) adres masz :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. W takim razie z ogromną przyjemnością się do Ciebie zapiszę, poprzednia wymianka, w której brałam u Ciebie udział była znakomita - tak trzymaj ;) mój adres e-mail, to: ita01@wp.pl
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  31. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  32. Chętnie wezmę udział w wymiance bo temat jest bardzo interesujący:)
    Pozdrawiam serdecznie
    Iza

    Przepraszam za poprzedni komentarz ale zapomniałam o mailu: izabelap23@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  33. To ja też się zapisuję
    cudenka.z.modeliny@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  34. z miłą chęcią zapiszę się na wymiankę :) ankakruq@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  35. Z chęcią zapiszę się do Ciebie na wymiankę, bloga nie uzupełniam na bieżąco bo mam masę innych zajęć ale z zobowiązania wymiankowego na pewno się wywiąże - nie zawiodę.
    http://tribal-decoupage.blogspot.com/
    komisarus@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  36. A co mi tam... jeżeli mogę być przez kogoś obdarowany jego twórczością, a tym bardziej podarować komuś coś od siebie!!.. ;) to i ja dołączam do wymianki :P
    emek93@o2.pl
    mojatworczapakamera.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Miałam odetchnąć i się nie zapisywać, ale mam jeszcze 3 tyg do powrotu do pracy więc i ja się piszę, mój mail diana.art@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  38. No dobrze, skusiłyście mnie. Ja też się zgłaszam.
    Mail: phbero@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  39. Kocham kwiaty, więc zgłaszam się do zabawy :))
    mój e-mail: malgorzatagralka@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  40. Tez chetnie wziełabym udział w wymiance, ale niestety nie spełniam wszystkich warunków:( szkoda...

    OdpowiedzUsuń
  41. Bardzo chętnie wezmę udział w zabawie, bedzie mi miło jeśli się zakwalifikuję:)
    moj adres e-mail: decokuferek@o2.pl
    banerek wstawilam na bloga:
    http://decokuferek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. naprawde? wiec sie zapisuje koniecznie:)moj adres chyba masz ?

    OdpowiedzUsuń
  43. @zancia - mam.. ale to nie ja mam miec tylko twoja para.. a wymieniacie się sami między sobą.. więc potrzebny twój email!! Uzupełnij wpis prosze.

    OdpowiedzUsuń
  44. ale gapa ze mnie:( moj e-mail :
    zaneta12081975@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  45. i ja się dopisuje po długim namyśle a mój meil
    pupuncia@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  46. To i ja się chętnie przyłączę
    ovillo@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  47. Chętnie wezmę udział
    amlai@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  48. Z miłą chęcią przyłączę się do zabawy. Będzie to co prawda moja pierwsza wymianka ale myślę, że nie ma to większego znaczenia. Szczerze mówiąc już od dawna miałam ochotę wziąć udział w czymś takim ale jakoś się nie składało. Mam nadzieję, że sprostam zadaniu i osoba prze zemnie obdarowana będzie zadowolona z niespodzianki.Zapraszam na mojego bloga http://pracownia-maximy.blogspot.com/ zostawiam jeszcze swój e-mail: czaplinska.21@gmail.com
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  49. Podczas ostatniej zabawy świetnie się bawiłam
    więc i tym razem chętnie wezmę udział
    http://madeinbellart.blogspot.com
    e-mail: jooassia_bellart@o2.pl
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  50. chętnie się przyłącze do zabawy:)jako, że z kwiatami jestem związana od wciąż;)
    zapraszam także na mojego bloga: http://du-perelki.blogspot.com/
    mój adresik mailowy:karrrrola@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  51. Z miłą chęcią wezmę udział w wymiance. Sprawi mi to wielką radość jako początkującej w prowadzeniu bloga (założyłam 2 dni temu - dlatego pozostawia on jeszcze wiele do życzenia, a czasu w sumie niewiele przy malenkim Synku mam:-) Postaram wywiązać się z sumiennością.
    myszelka7@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  52. jeszcze raz się zapiszę nie wpisałam maila wiolinka83@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  53. Jeśli mogę to i ja się jeszcze zapiszę:)Mój mail iwo10@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  54. no to zapisuję się, bo uwielbiam wymianki i kwiatowe motywy:)
    joaper@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  55. Kusiłaś, kusiłaś aż się skusiłam, bo temat bardzo fajny. Zapisuję się więc
    janeczka33@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  56. Kwiaty to taki wdzięczny motyw, miałam już ograniczyć wymianki ale na Twoja się zapiszę.Pozdrawiam.
    anko58@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...