Witajcie na moim blogu.

Cieszę się że tu trafiliście. Czy to z namysłem czy przez przypadek, mam nadzieję że to co tu zobaczycie choć troszeczkę sprawi wam przyjemność, badź w jakikolwiek sposób zainspiruje do tworzenia czegokolwiek :)

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz tu ślad swoich odwiedzin.

niedziela, 11 marca 2012

W przypływie enerii...

Chyba jak bym nawet miała tyle rąk, to by było za mało na to co chciałabym robić.. 
ahhh..


wciąż za coś się łapię.., 
a za chwilę zobaczę coś nowego, innego,
albo jeszcze wpadnie mi do głowy jakiś pomysł.. 

No Kochani, muszę się Wam czymś pochwalić :)

Już wkrótce (może jeszcze w tym miesiącu jak się wszystko uda) 
będzie dostępny na sieci mój sklep internetowy "Handmade by Majalena"

Już nie mogę się doczekać.

Wciąż coś tam dziergam, tworzę, piszę..

W większości dostępne będą moje biżuteryjne produkty,
ale również połprodukty do tworzenia biżuterii, scrapek  i innych. 
Pojedyńcze elementy, akcesoria, szydełkowe koraliki, kwiatuszki..
no i wszystko co mi wpadnie do głowy, wydziergane przezemnie :)

:) i napewno będzie jakiś rabacik dla moich stałych obserwatorów i aktywnych blogowiczek

***********************************

A teraz czas na koraliki szydełkowe i naszyjniki jakie zrobiłam w przypływie wczorajszej energii.

Już są spakowane,
przygotowane
i czekają sobie grzecznie na chętnego kto będzie je nosił...







12 komentarzy:

  1. o jeny!! Zakochałam się w tych dzierganych!!
    Czekam na sklep ;)
    Pewnie coś w nim zakupię ;))))
    Fotka z wieloma rękami świetna, ja też odczuwam brak kilkunastu par... ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie piękne te korale! Nie wiem które piękniejsze czerwone czy ziemiste! Jakby była przy funduszach to bym w ciemno brała :D Ciesze się że będziesz miała sklepik! Zaczynam staż to może za miesiąc wkońcu nie będę spłukana :D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. :) dziewczyny napewno będzie jakiś rabacik dla moich stałych obserwatorów i aktywnych blogowiczek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne komplety.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. GRATULUJĘ :) Juz nie moge się doczekać ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczne korale, jesteś rewelacyjna:)))
    Czekam na sklepik.
    Ściskam mocno.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie sliczne szydelkowe kompleciki:))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczności... Czekam niecierpliwie na Twoje własne sprzedażowe miejsce w sieci :)

    OdpowiedzUsuń
  9. trzymam kciuki za szybciutkie uruchomienie sklepu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne komplety, czerwony genialny, zrobię sobie podobny jeśli pozwolisz tylko nie wiem kiedy znajdę czas:) Zaczynam podejrzewać, że masz więcej niż dwie ręce;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Czekam z niecierpliwością na otwarcie sklepu.
    Piękne korale zrobiłąś.
    Te zielone są obłedne :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa.
Zapraszam ponownie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...