Witajcie na moim blogu.

Cieszę się że tu trafiliście. Czy to z namysłem czy przez przypadek, mam nadzieję że to co tu zobaczycie choć troszeczkę sprawi wam przyjemność, badź w jakikolwiek sposób zainspiruje do tworzenia czegokolwiek :)

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz tu ślad swoich odwiedzin.

piątek, 9 marca 2012

JESTEM KOBIETĄ... wyzwanie scrapek.pl

Zabrałam się ostro za robotę :)
Dziergam, dziergam i dziergam dzięki małagosi.
Kochana strasznie Ci dziękuję... ty już wiesz za co :)
Już wkrótce się pochwalę. Ale dziś w nocy to chyba spać napewno nie będę ;)


A teraz jeszcze jedne korale.. tym razem na wyzwanie Scrapek.pl

pt. JESTEM KOBIETĄ!



Każda kobieta lubi biżuterię, nawet Mamy je noszą.. 
ale nie mam na myśli tych starszych Mam (chociaż one również mogą je nosić),
ale młode Mamy, 
Mamy maluszków, którzy zawsze interesują się tym co to ta Mama ma na szyji założone...?
dotykają, 
oglądają..
a co najważniejsze wkładają je do buzi żeby zbadać dokładnie co i jak ;)

Dlatego tym razem mam korale właśnie takie dla Mam,
a całkowicie bezpieczne dla dzieciaczków :)))
a mogą służyć jako gryzaki dla maluchów.

Każda mama poczuje się wyjątkowo,
elegancko, 
i że jest nie tylko Mamą, 
ale i KOBIETĄ 








8 komentarzy:

  1. Teraz kazda mama bedzie mogla wygladac slicznie i czuc sie prawdziwa kobieta:)))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  2. Młodą mamą nie jestem, lecz kobietą, której marzą się takie korale :))
    Miłej pracy nocnej

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne kolorki! Ładne i praktyczne- to jest to ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oł jeeee!!
    Mamusie też mają prawo być piękne!! Szkoda, że ja nie miałam takich jak moje zbójątka był malutkie ;))))
    Korale oczywiście przecudne!!!! :**

    OdpowiedzUsuń
  5. Znakomity pomysł, wiem coś na temat podżerania biżuterii którą noszę przez moją córę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolory niesamowicie ladne !!! slicznoscm:)

    OdpowiedzUsuń
  7. piękny naszyjnik,sama z chęcią bym taki założyła :) Dziękujemy za udział w wyzwaniu-scrapek.pl

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa.
Zapraszam ponownie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...