Witajcie na moim blogu.

Cieszę się że tu trafiliście. Czy to z namysłem czy przez przypadek, mam nadzieję że to co tu zobaczycie choć troszeczkę sprawi wam przyjemność, badź w jakikolwiek sposób zainspiruje do tworzenia czegokolwiek :)

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz tu ślad swoich odwiedzin.

piątek, 20 kwietnia 2012

Wymianka Kwiatowa - PARY

No i mamy już wymiankowe pary.

Mam nadzieję, że zabawa przebiegnie sprawnie
bez problemów i każdy będzie zadowolony.

W razie jakichkolewiek pytań proszę o kontakt.

Przez emaila wymieniacie się adresami między sobą.

***************************

Jeszcze przypomnienie co przygotowujemy:


Coś co będzie miało motyw kwiatów, np:
- broszka w kształcie kwiatka,
- notes z motywem kwiatowym,
- torba z elementami kwiatuszków,
- biżuteria z kwiecistymi koralikami...
...słowem wszystko co ma w sobie kwiaty i zawiera motyw kwiecisty.

A co powinno znaleźć się w przesyłce:

I. coś ręcznie wykonanego przez nas koniecznie z motywem kwiatowym (haftowanego, uszytego, malowanego, wydzierganego... lub zrobionego jakąś inną techniką w której czujecie się najlepiej)
najważniejsze żeby był tam kwiat!!!.

II. słodziak – czyli coś co uprzyjemni nam cieszenie się prezencikiem np.: kawusia lub owocowa herbatka lub gorąca czekoladka lub słodycze, itp…

III. przydasie – czyli coś co się każdemu przyda podczas tworzenia czegokolwiek ;) najlepiej żeby przydało się naszej wymiankowej parze w jego twórczości.

********************************************

Bardzo proszę o przesłanie JEDNEGO - GŁÓWNEGO zdjęcia prezentu - czyli tylko elementu z kwiatem (np. sama broszka kwiat, pudełko decoupage z motywem kwiatowym, kwiecista biżuteria, haftowany obrazek z kwiatami, itp. bez słodkosci i przydasi), na mojego emaila z dopiskiem np: 
"wymianka kwiatowa-kto(Majalena) dla kogo(Bożena)"
z których utworzę galerię waszych KWIATOWYCH prezentów oraz ogłoszę plebiscyt dla najlepszego prezentu.


PREZENTY WYMIANKOWE MAJĄ SIĘ ZNALEŹĆ NAJPÓŹNIEJ DO DNIA 22 MAJA 2012r. (wtorek) U WYMIANKOWEJ PARY!!! 
Czyli należy je wysłać najpóźniej 18 maja 2012r(piątek).


Majalena - majalena79@wp.pl          <->  Bożena - tojata2501@gmail.com 

Bellart -  jooassia_bellart@o2.pl          <->  Decokuferek - decokuferek@o2.pl

angeluS - angelussgv@gmail.com        <->  edyta-sylwia - edyta.ow@wp.pl

Polcia - wszkatulce@gmail.com  (zdjęcie dostarczone) <->  bea - bea.artdecor@wp.pl   

Komisarus - komisarus@gmail.com (zdjęcie dostarczone) <->  Bożenka - bozena.pod@interia.pl    

cohenna - cohenna@o2.pl (zdjęcie dostarczone)<->  ita01 - ita01@wp.pl 

Anko - anko58@o2.pl (zdjęcie dostarczone)<->  zamornik - zamornik@wp.pl

Isabell - izabelap23@gmail.com(zdjęcie dostarczone)<->  Butterchilli - ankakruq@wp.pl (zdjęcie dostarczone)    

Agnes - agnes7848@wp.pl (zdjęcie dostarczone)<->  joanna:) - szycie@onet.pl (zdjęcie dostarczone)   

kasiekw - kwasilewska78@gmail.com (zdjęcie dostarczone) <->  Etoile - daria.krys@onet.pl   (zdjęcie dostarczone) 

yolcia - yolka13@o2.pl                    <->  czarownicaczarownica@gmail.com

Diana - diana.art@o2.pl (zdjęcie dostarczone)<->  Janeczkowo - janeczka33@wp.pl (zdjęcie dostarczone)   

Emek - emek93@o2.pl                    <->  Iwona - iwo10@vp.pl 

amlai - amlai@wp.pl                       <->  Jagna - agusia.jagna@gmail.com

zancia zaneta12081975@wp.pl           <->  Gosia - malgorzatagralka@wp.pl  

Wiola - wiolinka83@gmail.com           <->  Beata - phbero@wp.pl  

Maximaczaplinska.21@gmail.com     <->  Majalena - majalena79@wp.pl  

pandzioszka - pupuncia@gmail.com    <->  Esterson - estersonus@gmail.com  

AgapeArt - anieszka1000@gmail.com   <->  Kamila - pomaranczoeweokno@gmail.com

ovillo - ovillo@vp.pl                       <->  Muffinoowa - cudenka.z.modeliny@gmail.com

karola - karrrrola@wp.pl                         <->  kleks77 - marta.plaza7@gmail.com

Kre-Akcja - julsza@gazeta.pl           <->   Plecionki Joanki - joaper@gazeta.pl


***************************************************

Przypominam jeszcze o zabawie w łapanie komentarzy,
już naprawde niewiele zostało do liczby 3000!!! 
Postarajcie się :)

Ale czuję, że na dniach wykreślimi już pierwszą cyfrę :)

Zapraszam do zabawy!!!



13 komentarzy:

  1. Dziękuję za moją połówczekę doczekac się nie mogłam a tu tak skoro świt już jest :) cudowna jesteś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnej zabawy życzę!!!Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. spora lista uczestniczek na wymiankę. nie mogę się doczekać,aż zobaczę wszystkie prace

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki za moją parę. Chciałam po północy, a padłam jak mucha.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja już mam adresik i mogę zabrać się za upominek... Łatwo nie będzie :) Ale myślę, że dam radę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja już prezent mam ;) Czeka wiec tylko na wysyłkę ;):) Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Podziwia Twoje zaparcie, czas i chęci na tak częste blogowanie i zabawy. Wszystkie ekstra, aż miło zaglądać. Zazdroszczę czasu na kolejną wymiankę. Może w następnej wezmę udział...

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale mi się trafiła para!! SUPER!!!
    Zabieram się za robotę!! :D :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Droga Magdo.Dzisiaj dostałam od Ciebie przesyłkę.Dziękuję bardzo.Nie będę się na razie chwalić fotkami, czuję że idzie do mnie grypa.Jest mi strasznie zimno i bolą mnie wszystkie członki ciała.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajna zabawa z tymi komentarzami :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawe co kto wymyśli! :) Udanej wymianki! :-)


    hiperbola@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. i ja dziękuję za moją wymiankową połóweczkę :))) Już ze sobą mailujemy :) adresiki podajemy :)
    oj, oj ... szykuje się świetna zabawa :))) pozdrowionka !

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję za moją parkę juz nie mogę się doczekać prezentu:)mój już prawie gotowy:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa.
Zapraszam ponownie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...