Witajcie na moim blogu.

Cieszę się że tu trafiliście. Czy to z namysłem czy przez przypadek, mam nadzieję że to co tu zobaczycie choć troszeczkę sprawi wam przyjemność, badź w jakikolwiek sposób zainspiruje do tworzenia czegokolwiek :)

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz tu ślad swoich odwiedzin.

sobota, 21 kwietnia 2012

#04 TUSAL 2012 - czwarta odsłona

Dziś wypada już czwarta odsłona w tusalowej zabawie.

Mój słoiczek z dnia na dzień coraz pełniejszy..

Znów dorzuciłam kilka resztek materiałów z korali,
które ostatnio dziergałam i troszke różnych niteczkek.


9 komentarzy:

  1. Rośnie słoiczek, rośnie! :D
    Wczoraj koleżanka mnie spytała czy jest pełnia, a ja zaczęłam zastanawiać się czy widziałam fotki z TUSALa, bo jeśli nie to znaczy nie ma pełni :D

    OdpowiedzUsuń
  2. niech Ci przybywa w słoiczku.)))
    miłego weekendu Ci życzę >)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa zabawa :)Pomysłowa. A słoiczek już chyba prawie pełny...? :)
    Ściskam,
    Karolina z Pingera

    OdpowiedzUsuń
  4. Za niedługo Ci słoiczka braknie ;-)


    hiperbola@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. to super zabawa, ale w moim przypadku, to ten słoik musiałby być gigantycznych rozmiarów !!! hi hi
    pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla Takiej pracowitej i pomysłowej kobietki to słój po ogórach byłby za mały.Do grudnia jeszcze daleko.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Te ścinki to chyba pozostałości po naszyjnikach, dużo tego :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ładny słoik :D
    Prawie pełny :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa.
Zapraszam ponownie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...