Witajcie na moim blogu.

Cieszę się że tu trafiliście. Czy to z namysłem czy przez przypadek, mam nadzieję że to co tu zobaczycie choć troszeczkę sprawi wam przyjemność, badź w jakikolwiek sposób zainspiruje do tworzenia czegokolwiek :)

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz tu ślad swoich odwiedzin.

czwartek, 19 kwietnia 2012

Broszka i dużo pracy...

Własnie dostałam potwierdzenie, że zostałam wpisana na Targi Rękodzieła Artystycznego w Mikołowie,
które odbędą się18-19 maj 2012.


A to wszystko dzięki Wioli z bloga Wioletkowy Skrawek Nieba,
która powiedziała mi o tych Targach. Napisałam do nich z zapytaniem czy mają jeszcze miejsca i się udało!!!
Kochana bardzo Ci dziękuję!!! 
Już się nie mogę doczekać :) 

A co się z tym wiąże.. no własnie.. 
dużo pracy.. dużo nowej twórczości.. dużo korali...
WSZYSTKIEGO DUŻO!!!!

Zabrałam się teraz za broszki.

Wkrótce będzie ich więcej ;)






Jak sie Wam podoba? 

21 komentarzy:

  1. śliczne są , życzę powodzenia na targach.))))

    OdpowiedzUsuń
  2. broszka świetna :) życzę powodzenia na targach :) :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie ma za co:)w końcu się spotkamy :) może to się jakoś twórczo rozwinie:)śliczne kolorki broszki pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna broszka :)
    Żałuję, że ja mieszkam daleko od Mikołowa :(((

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudna broszka,taka elegancka.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak dla mnie to jest cudowna, elegancka i szałowa zarazem:) Piękna:)

    OdpowiedzUsuń
  7. no to chyba się spotkamy, bo i ja tam będę:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładna broszka. zazdroszczę Ci tych targów. Baw się dobrze i twórz, twórz, twórz:))))

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo mi się podoba broszka.
    No i gratuluję udziału w targach:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bomba!!!!!!!!!!
    Gratuluję!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękna! I gratuluję udziału w targach:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne są :) Szczególnie kolorystyka :-)


    hiperbola@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Życzę owocnych targów:)
    A broszka jest śliczna. Wszystkie kolory fajnie ze sobą współgrają. Czekam na kolejne:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Broszki piękne a na targi sporo osób się wybiera ale będziecie miały fajnie się tam spotkać na żywo, bardzo zazdroszczę ja niestety mieszkam za daleko

    OdpowiedzUsuń
  15. Będzie pięknie... Wszystkie twory ładne :) A broszka w nie moich kolorach, ale ma Urok, dzięki któremu jest przecudna :))
    Pozdrawiam ciepluchno,
    Karolina z Pingera

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie będzie... Wszystkie twory cudne...:) A broszka, cóż, powiem, nie w moich kolorach, ale jest przecudna! Ma Urok :))
    Ściskam cieplusio,
    Karolina z Pingera

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne robisz te broszki. Czasem mam ochota sama sobie taką zrobić, ale na pewno nie uda mi się taka jak Twoja - tylko się załamię hehe :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Piekna ta Twoja broszka:) i powodzenia na Targach:) pozdrawiam niebiesko:)

    OdpowiedzUsuń
  19. super - szkoda że u nas takich targów nie ma ;(

    OdpowiedzUsuń
  20. ach, Twoje broszki są cudowne !!!
    uwielbiam moją czerwień, którą od Ciebie dostałam :))))
    a targi ... powodzenia kochana życzę ! pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa.
Zapraszam ponownie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...