Witajcie na moim blogu.

Cieszę się że tu trafiliście. Czy to z namysłem czy przez przypadek, mam nadzieję że to co tu zobaczycie choć troszeczkę sprawi wam przyjemność, badź w jakikolwiek sposób zainspiruje do tworzenia czegokolwiek :)

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz tu ślad swoich odwiedzin.

piątek, 27 kwietnia 2012

Kolczykowo...

Ostatnio jakoś tak wzieło mnie na kolczyki :)) 
Ciągle tylko korale i korale.. no to teraz mała odmiana.

Zabrałam się za małe porządki w moich zasobach biżuteryjnych
i znalazłam tyle wspaniałych akcesoriów,
elementów ozdobnych,
koralików itp.,
że aż nie mogłam się opanować żeby coś nie stworzyć.
No i zrobiłam takie prościutkie kolczyki z płytek masy perłowej i zawieszek charms.











Co o nich myślicie :) 


22 komentarze:

  1. Cudne wszystkie! A czarne to już szczególnie :-)

    hiperbola@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Niby proste, a ile w nich uroku. Super!

    OdpowiedzUsuń
  3. Te trzecie są niesamowite :)) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. BOSKIE:) A te różowe cudowne idealnie by mi pasowały do sukienki;)
    Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Te pierwsze ze skrzydłami są szczególnie piękne, może dlatego, że od dawna mi się motyw skrzydeł podoba ;)
    Wszystkie oczywiście są, jak zwykle piękne!

    OdpowiedzUsuń
  6. Proste, ale równie piękne :)Fajnie dopasowałaś zawieszki do kolorów masy perłowej. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. sporo tego i fajnie się prezentują.))))

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne kolczyki. Zwiewne i dziewczęce:) Urocze!
    Udanego weekendu życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczne są:) Bardzo fajny pomysł

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja myślę, że są prześliczne, nie potrafię wybrać które najpiękniejsze, ale skłąniałabym się najbardziej ku pierwszym i drugim :) Najpiękniejsze by były turkusy z skrzydłami :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Prościutkie, ale bardzo fajne...te niebieściutkie ze stateczkiem bardzo mi się podobają

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkie ciekawe, ale te z ważką najfajniejsze!

    OdpowiedzUsuń
  13. Córka takie robiła, tyle, że bez zawieszek. Twoje o niebo lepiej wyglądają. Pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  14. chociaż nie lubię niebieskiego te drugie najbardziej mi się spodobały, ale wszystkie są super:)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetne są na pewno lekkie i fajnie dyndają w uszach:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkie piękne, ale turkusowe z żaglówkami to mój faworyt !

    OdpowiedzUsuń
  17. Och, ach! Kocham je... Zdecydowanie :)
    Serdeczności,
    Karolina z Pingera

    OdpowiedzUsuń
  18. ciekawe połaczenia :) oczywiście mi najbardziej sie spodobały lazurowe :):)

    OdpowiedzUsuń
  19. Z żaglówkami najlepsze. :) Tło wygląda jak woda.

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne a te z ważkami najbardziej mi się podobają.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  21. Przesliczne!! wszystkie bez wyjatku:))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  22. Pięknie wyszły, tak całkiem inaczej,m świetnie dobrana zawieszka do koloru, szczególnie te żaglówki na błękitnych falach

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa.
Zapraszam ponownie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...